همه مدیران در ساخت مسکن با درایت کار کنند

خطیب جمعه شیراز، گفت: توقع این است که همه مدیران در ساخت مسکن با درایت کار کنند و ساخت مسکن در شهر و روستا‌ها را بر اساس فرهنگ مردم منطقه و موقعیتی که وجود دارد بنا کنند.
کد خبر: ۱۰۶۲۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲ 20 August 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه به آغاز هفته دولت و اقدام دولت سیزدهم در تولید یک میلیون مسکن در سال اشاره کرد و گفت: اگر تولید سالانه یک میلیون مسکن در کشور اتفاق بیفتد یعنی تمام اقتصاد ما رونق می‌گیرد، چون در ساخت یک خانه همه صنایع و دستگاه‌های تولیدی باید محصولی را تولید کنند تا خانه سامان بگیرد و به دنبال آن اقتصاد سامان می‌یابد.
آیت الله دژکام به سهم تولید ۱۰۰ هزار مسکن در استان فارس هم اشاره کرد و گفت: از این تعداد تاکنون برای ۶۰ هزار مسکن، زمین تامین شده که امیدواریم با کمک مسئولان و تصمیم شورای عالی مسکن استان کار‌های اجرایی این بخش به زودی به مردم گزارش شود.
خطیب جمعه شیراز، گفت: توقع این است که همه مدیران در ساخت مسکن با درایت کار کنند و ساخت مسکن در شهر و روستا‌ها را بر اساس فرهنگ مردم منطقه و موقعیتی که وجود دارد بنا کنند.

تقویت و توسعه صنایع دفاعی

امام جمعه شیراز همچنین با اشاره به ۳۱ مردادماه روز صنایع دفاعی گفت: در شیراز صنایع دفاعی از قدیم وجود داشته و در زمان حاضر هم یکی از مراکز مهم در صنایع دفاعی کشور است که باید در تقویت آن کوشید تا هم اطاعت فرمان قرآن مجید در زمینه تقویت بنیه دفاعی شود و هم اینکه معیشت و اقتصاد مردم تامین شود، زیرا می‌توان از این طریق برای کشور درآمد زایی شود.
آیت الله دژکام، در ادامه خطبه‌ها همچنین به قضیه سلمان رشدی اشاره کرد و گفت: اقدام ضارب سلمان رشدی که جوانی ۲۴ ساله مسلمان آمریکایی است برای مستکبران آمریکایی و اروپایی ثابت کرد که توهین و جسارت به مقدسات دیگران درست نیست و بالاخره یک جایی واکنش نشان داده می‌شود و این بار این پاسخ و واکنش در دفاع از عقیده مسلمانان از درون آمریکا داده شد.
وی گفت: آن‌ها باید بدانند دیر یا زود پاسخ شهادت مظلومانه قاسم سلیمانی را هم خواهند گرفت و ملت ما گوشه کوچکی از امت بزرگ اسلامی است که حق خودش را با قاطعیت می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار