ضارب پزشك گچساراني خود را به پلیس معرفی کرد

فرمانده انتظامي شهرستان گچساران از وقوع یک فقره نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد و گفت: فرد ضارب با تلاش دادستان و مجموعه ي انتظامي شهرستان گچساران و با همكاري خانواده و معتمدين محلی خود را به پلیس معرفی نمود.
کد خبر: ۱۰۳۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸ 14 April 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ "ارسلان خادمیان" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : در پی  دريافت خبري مبني برهم زدن نظم عمومي و ضرب و شتم پزشكی در بيمارستان بي بي حكيمه(س) شهرستان گچساران توسط شخصی، موضوع ضمن هماهنگي با مرجع قضائی بصورت ويژه دردستور کار ماموران انتظامي این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: با تلاش دادستان و مجموعه ي انتظامي شهرستان گچساران و با همكاري خانواده و معتمدين محلی، فرد ضارب خود را به پليس معرفي کرد.
فرمانده انتظامي شهرستان گچساران با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: پلیس با بر هم زندگان نظم و امنیت عمومی جامعه برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و مردم و همشهريان عزيز بايد پليس را در تامين امنيت جامعه ياري نمايند و اخبار و گزارشات خود پيرامون فعاليت هنجارشکنان و مخلان نظم و امنيت جامعه را از طريق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار