صدور قبوض برق با قیمت‌های جدید از همین ماه/ ۶۵ درصد کرمانشاهی‌ها الگوی مصرف را رعایت می‌کنند

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: مصرف برق ۲۵ درصد مشترکان استان بیش از الگو است و از بهمن‌ماه قبوض جدیدی را دریافت خواهند کرد.
کد خبر: ۱۰۲۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷ 29 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، محمد مرادی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: قیمت‌های جدیدی در قبض‌های برق بهمن‌ماه، اعمال خواهد شد.

وی به وجود ۸۱۱ هزار مشترک در قالب پنج طرفه خانگی، صنعتی، کشاورزی، عمومی و اداری در استان اشاره و بیان کرد: صدرصد مردم شهر و ۹۹.۸ مردم روستا از نعمت برق برخورداند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اشاره‌ای به میزان برق مصرفی واحد‌های مختلف داشت و گفت: ۴۱ درصد مصرف برق در بخش خانگی، ۱۱ درصد در بخش صنعتی، ۲۱ درصد در بخش کشاورزی و تجاری، ۱۷ درصد عمومی و اداری و ۷ درصد در سایر مصارف از جمله تجاری و مغازه‌ها داریم.

وی با بیان اینکه ۸۳ درصد معادل ۶۳۰ هزار مشترک از این تعداد در بخش خانگی هستند در خصوص تغییر تعرفه‌های در بهمن‌ماه، گفت: ۱۰ درصد مشترکان کم‌مصرف و ۶۵ درصد الگوی مصرف را رعایت می‌کنند و ۲۵ درصد باقیمانده هم مشترکان خانگی پرمصرف هستند.

مرادی در توضیح الگوی مصرف، افزود: یعنی هر مشترک خانگی در ماه می‌تواند ۲۰۰ کیلووات مصرف داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ درصد مشترکان خانگی استان در تعرفه‌های جدید از برق امید برخوردار خواهند شد و مشترکان پرمصرف هم هر چقدر مصرف بیشتری داشته باشند به صورت پلکانی افزایش خواهد یافت و درصدی که هم رعایت الگوی مصرف دارند هیچ رقمی نسبت به قبل اضافه نخواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار