فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۶۱ کیلو و ۲۳۰ گرم انواع مواد مخدر در عملیات های دو روز گذشته پلیس استان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۳۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶ 14 September 2021


به گزارش تابناک مرکزی،سردار "حسن مفخمي شهرستاني" افزود:‌ پیگیری های نظرات شهروندان که از طريق سامانه تلفني ۱۱۰ و ۱۹۷ به پليس اعلام مي شود،‌ در برنامه ريزي هاي پليس مورد تاكيد بوده و بدين منظور در دو روز گذشته طرح هاي عملياتي متعددي در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد.
وی ادامه داد:‌ در اين عمليات ها، تعداد ۶۵ نفر ، معتاد متجاهر و خرده فروش و ۶نفر قاچاقچی مواد مخدر شناسايي و در عمليات دستگيري آنان،۲۶۱کیلو و ۲۳۰ گرم انواع مواد مخدر كشف شد.
سردار " مفخمي" با اشاره به کشف ۹۳ فقره انواع سرقت در عملیات های دستگیری ۵۳ سارق در عمليات هاي دو روز گذشته یادآورشد: در این طرح های عملیاتی ۱۳دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه نيز کشف شد.
وی از کشف ۱۱ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و گفت : در اين عملیات ها، ۹ دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف و ۱۵ قاچاقچی کالا دستگیر شدند.
سردار مفخمي شهرستاني افزود:‌ تمامي افراد دستگير شده در اين عمليات ها با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.
فرمانده انتظامي استان مركزي اظهار داشت:‌ تلفن ۱۱۰ در كليه ساعات شبانه روز آماده دريافت گزارش هاي مردمي در موضوعات مرتبط با نظم و امنيت عمومي است و همچنين شهروندان مي توانند از طريق سامانه تلفني ۱۹۷ هر گونه انتقاد، پيشنهاد، شكايت و پيام قدرداني از نوع عملكرد پليس را به مسئولان انتظامي استان منعكس كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار