جلسه فرمانداری شهرستان کمیجان به منظور انعقادتفاهم نامه همکاری ساخت ۷۰ واحدمسکن محرومین با همکاری کمیته امداد،فرمانداری شهرستان کمیجان و بنیاد علوی با حضور مدیر کل کمیته امداد استان و جمعی از مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۲۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹ 11 September 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مومنی،مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: کمک به نیازمندان ، کار خیر برای بهترین بندگان خداست.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد تولید کننده فقر نیست افزود: خروجی فقر ، ورودیهای کمیته امداد است و اساس فعالیت این نهاد توانمندسازی افراد مستعد توانمندی است.
وی یادآورشد: مسکن و اشتغال دوبال توانمند سازی هستند و خوشبختانه در بخش ساخت مسکن مددجویی اقدامات خوبی با کمک خیران و سایر دستگاه‌ها انجام شده است.
مدیر کل کمیته امداد استان با قدردانی از خیران اظهار داشت: با کمک بنیاد مستضعفان در سالهای اخیر اقدامات خوبی در ساخت مسکن و کمک به نیازمندان انجام شده است.
وی افزود:ساخت ۷۰ واحد مسکن مددجویی در شهرستان کمیجان با کمک دستگاه ها گامی مؤثر در خانه دار شدن نیازمندان این منطقه است.
وی اضافه کرد: شناسایی خانواده های نیازمند و واجد شرایط برای ساخت مسکن توسط کمیته امداد از بین مددجویان دائمی انجام شده است که در صورت شناسایی خانواده ها از بین مددجویان تبصره ۱۴ نیز می توانند معرفی شوندوبرای ساخت این تعداد مسکن مددجویی نقشه مناسب طراحی و انشعابات به صورت رایگان انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار