مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از رفع تصرف فوری ۱۱۹ مورد اراضی ملی و صیانت از بیت المال درمرداد ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۹۲۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷ 08 September 2021

 


به گزارش تابناک مرکزی، احمد مرزبان از اجرای ۱۱۹مورد رفع تصرف فوری،۳ مورد خلع ید، ۲ مورد قلع وقمع و ۳مورد اجرای احکام قطعی به منظور رفع تصرف اراضی ملی و صیانت از بیت المال در مرداد ماه امسال خبر داد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی افزود: این مهم با تلاش گشت یگان حفاظت این اداره کل با انجام ۳۶۰ مورد گشت بصورت(خودرویی –موتورسیکلت) صورت پذیرفته که در عملیات های جداگانه رفع تصرف ۸۶ هزار ۵۶۳ متر مربع از اراضی دولتی به ارزش
۱.۲۲۰میلیارد ریال، شامل رفع تصرفات فوری و اجرای احکام قطعی قضایی است.
مرزبان اظهار داشت: ارزش ریالی بیشترین آمار رفع تصرفات استان مرکزی مربوط به شهرستان ساوه به ارزش یک هزار و۱۶۸ میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال بوده که از این حیث شهرستان اراک با ۵۱ میلیارد ریال در رتبه دوم قرار دارد.
وی اضافه کرد :بیشترین رفع تصرفات از حیث مساحت در این مدت متعلق به شهرستان ساوه به میزان ۵۶ هزار و ۳۰۰ متر مربع بوده که از این حیث شهرستان شازند با ۳۰ هزار ۲۶۳ متر مربع در رتبه بعدی قرار دارد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی ادامه داد: سامانه ارتباط مردم با یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان در زمینه زمین خواری با شماره ۱۶۵۶ آماده دریافت هرگونه اخبار و گزارشات مردمی در راستای مقابله با هرگونه تصرف اراضی تحت پوشش درسراسر استان مرکزی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار