فرمانده انتظامی استان گفت: در ۶ روز از اجرای مرحله طرح ممنوعیت های تردد بین استان، برای۵۰۷۴خودرو جریمه های ۵۰۰و یک میلیون تومانی صادر شد.
کد خبر: ۹۸۷۴۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸ 21 August 2021



به گزارش تابناک مرکزی ، سردار"حسن مفخمي شهرستاني"افزود:‌ در اجراي مصوبات ستاد ملي مقابله با كرونا، بلافاصله برنامه ريزي عملياتي لازم از سوي پليس استان در اجراي اين مصوبات آغاز شده و ماموران انتظامي در قالب تيم هاي مشترك از ۲۹ نقطه از مبادي ورودي و خروجي استان مستقر هستند.
وي یادآورشد: با توجه به اطلاع رساني هاي انجام شده، هر گونه ورود و خروج خودروها با پلاك غيربومي از استان ها ممنوع بوده و در تمامي ورودي و خروجي هاي استان، تردد وسايل نقليه مورد نظارت تيم هاي پليس قرار مي گيرند.
اين مقام ارشد انتظامي تاكيد كرد:‌ براساس مصوبه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت ۱۲ ظهر ۲۴ مرداد ماه تا پنجم شهریور، منع تردد بین استانی اعمال و با خودروهاي متخلف برخورد مي شود كه در ۶ روز نخست اجراي اين طرح، تعداد ۵۰۷۴ خودرو از سوي پليس اعمال قانون شدند.
فرمانده انتظامي استان مركزي افزود:‌ از اين تعداد اعمال قانون، تعداد ۴۱۷۹ دستگاه خودرو به ميزان يك ميليون تومان و تعداد ۸۹۵ دستگاه خودرو نيز به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون شدند و ۱۲۷۴ وسيله نقليه نيز از مبادي و ورودي خروجي عودت داده شدند.
وی ادامه داد: در این مرحله از اجرای طرح محدودیت های تردد و با توجه به تداوم منع تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد نیز تعداد۱۵۷۴ دستگاه خودرو، به میزان ۲۰۰ هزار تومانی طی این چند روز اعمال قانون شده اند.
سردار مفخمي شهرستاني با اشاره به همكاري ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي پليس استان با كارشناسان حوزه بهداشت در اجراي طرح نظارت بر واحدهاي صنفي گفت: با آغاز اين طرح، به۶۴۷واحد صنفي تذكر ارائه شد و ۵۷ واحد صنفي نيز به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد مل مقابله با کرونا پلمب شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار