رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: از بانک ها می خواهیم در موج پنجم به کمک مجموعه بهداشت و درمان بیایند.
کد خبر: ۹۸۳۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸ 04 August 2021

 

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: کارکنان بهداشتی و درمانی پس از گذشت سال ها و ماه ها مبارزه جانانه با این ویروس، خسته شده اند، اما هیچگاه از کار و اراده خدمت به همنوعان خود غافل نشدند، اما این حرکت ها و به یاد آنان بودن، مدافعان سلامت و همکاران بهداشتی و درمانی را دلگرم تر و شادتر و امیدوارتر می کند.
وی با قدردانی از مدیر عامل بانک مسکن  و مدیریت شعب استان مرکزی، گفت: پس از شیوع و همه گیری این ویروس، دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز مانند سایر دانشگاه ها در کشور با کاهش شدید درآمدهای مالی و اختصاصی مواجه شد و به همین دلیل چالش عمده ای برای این مجموعه به وجود آورد که خیرین، سمن ها، سایر دستگاه های اجرایی کم و بیش کمک های و حمایت هایی از حوزه سلامت کردند که با قدردانی از همه آنها درخواست داریم با استمرار این کمک ها، سایرین به خصوص دیگر بانک ها نیز به کمک مان بیایند.
وی یادآور شد: با توجه به آغاز واکسیناسیون گروه سنی زیر ۶۰ سال و جمعیت بالای این طیف در جامعه، سایر ادارات به خصوص بانک ها می توانند، خدمات رفاهی مناسبی را به مراجعین و همکاران فعال در مراکز واکسیناسیون ارائه دهند.
مدیرعامل شعب بانک مسکن هم با قدردانی از زحمات رییس و معاونین دانشگاه به خصوص مدافعان سلامت در دوران شیوع همه گیری و خدمت به بیماران کرونایی، گفت:  این بانک همواره خود را در شرکت در کارهای عام المنفعه در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی، موظف می داند.
رحیمی افزود: در همین راستا مبلغ ۱۰۰میلیون تومان برای تجهیز و تکمیل بیمارستان آیت الله خوانساری کمک بلاعوض شده و امیدواریم با این کار هم قدمی برای ارتقاء حوزه سلامت برداشته و هم تشویقی برای دیگر ادارات و بانک ها باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار