رئیس کمیته امداد شهرستان فراهان گفت: میزان کمکهای مردمی در۲ماهه نخست سال جاری حدود یک میلیاردو۷۸۲ میلیون تومان بود که در مقایسه با عملکرد نوبت مشابه سال گذشته که حدود یک میلیارد تومان بوده ۷۸ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۹۸۳۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶ 04 August 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، غلامرضا حافظ کمال، افزود: با وجود برخی مشکلات اقتصادی درجامعه کمکهای مردم نیک اندیش شهرستان فراهان گره گشای بسیاری از مشکلات مددجویان و نیازمندان شهرستان فراهان میشود.
وی یادآورشد: مردم این شهرستان برخلاف مشکلات اقتصادی کمک به هم نوعان خود را نه تنها فراموش نکردند بلکه حضور پررنگتری داشتند.
وی درباره نوع کمکهای مردمی جذب شده گفت: از درآمدهای جذب شده در ۲ماهه نخست سال جاری یک میلیارد و۲۲۴میلیون تومان کمکهای مبتنی بر نیاز، ۳۱۶میلیون تومان زکات و کفارات، ۲۰۳ میلیون تومان برای ایتام ومحسنین و ۳۹ میلیون تومان صدقات می باشد.
وی با اشاره به اهمیت مرکز نیکوکاری به عنوان بازوی کمکی کمیته امداد در راستای خدمت رسانی به نیازمندان جامعه که ولی نعمتان هستند گفت: از درآمد مذکور ۶۵۰ میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری شهرهای فرمهین ، خنجین وتلخاب به صورت نقد و کالا در زمینه های صدقات، اکرام ایتام، کمکهای مبتنی بر نیاز و زکوات جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.
حافظ کمال با تاکید بر استفاده از شیوه های نوین والکترونیکی در واریز کمکها به نیازمندان ادامه داد: شهروندان و خیران میتوانند با شماره گیری با تلفن همراه با شماره #۰۸۶۱۰*۸۸۷۷* بصورت مستقیم وجوه خود را برای کمک به نیازهای محرومان واریز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار