رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از كشف سه تن و ۷۰۰ كيلوگرم سيمان احتكار شده از يك مصالح فروشي در اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۸۳۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴ 02 August 2021


به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"محمد عقیل سلگی" افزود: در تداوم طرح هاي نظارت بر واحدهاي صنفي و برخورد با مخلان اقتصادي، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در تحقيقاتي از فعالیت فردی در زمینه احتکار سیمان در مصالح فروشی خود، دریکی از روستاهای شهرستان اراک با خبر شدند.
وی یادآورشد: سرانجام روز گذشته، پس از انجام تحقیقات میدانی پلیس و در هماهنگي با دستگاه قضائي، مصالح فروشی مذکور شناسايي و در بازرسي مشترك مأموران پلس امنیت اقتصادی و نمایندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت، از اين محل مقدار سه تن و ۷۰۰کیلوگرم سیمان احتکار شده کشف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی افزود:مصالح فروشی پلمب و فرد محتکر نیزبا تشکیل پرونده مقدماتی، براي برخورد قانوني به دستگاه قضائي معرفي شد.
سرهنگ "سلگی" با تأکید بر این که هدف محتکران و مفسدان اقتصادی از احتکار کالاهای اساسی، ارزاق و دیگر نیازمندی های مردم، چیزی جز ضربه زدن به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان نیست، از شهروندان خواست تا اخبار و اطلاعات خود را درباره فعالیت سودجویانه و غیرقانونی این افراد از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار