فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از شناسایی و دستگیری یک مامور قلابی با لباس اداره برق و اعترافش به سرقت از يك منزل مسكوني در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۸۲۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵ 01 August 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "مجتبی جمالی" افزود: در پی اعلام یک مورد ،گزارش سرقت به عنف از شهروندي در يكي از مناطق مسکونی شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.
این مقام انتظامی یادآور شد: باحضور تيم گشت انتظامي در محل مشخص شد که فردی خود را به عنوان مأمور اداره برق معرفی كرده و بعد از ورود به منزل يكي از شهروندان، مبلغ هشت ميليون ريال وجه نقد از صاحبخانه سرقت كرده و متواري شده است.
فرمانده انتظامي شهرستان دليجان افزود: به منظور شناسایی و دستگیری این سارق مأمور نما، فعاليت‌ گشت‌هاي محسوس و نامحسوس انتظامی در سطح شهرستان دلیجان و به ويژه در نقاط آلوده و جرم خيز، افزایش یافت و تمامی مبادی ورودی و خروجی، از سوی مأموران مورد رصد قرار گرفت تا اینکه پس از گذشت ساعاتی مأموران به فردی با لباس اداره برق كه در حال پرسه زنی در يكي از محله هاي شهرستان بود، مظنون شده و به دلیل ارائه ندادن هیچ گونه مدرک شناسایی ، او را دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان ادامه داد: فرد دستگير شده در بازجویی های فنی پلیس، سرانجام لب به سخن گشوده و به یک فقره سرقت به عنف از منزل مسکونی در سطح شهرستان دلیجان اعتراف کرد.
سرهنگ جمالی گفت: پس از بررسی سوابق فرد مورد نظر، مشخص شد که او از سارقان سابقه دار و ساکن یکی از استان های همجوار می باشد که به قصد سرقت به شهرستان دلیجان آمده است.
وی با تاكيد بر توجه شهروندان به توصيه هاي پليسي و رويت كارت شناسايي تمامي ماموران دستگاه هاي خدماتي قبل از هر گونه پاسخگويي اظهار داشت: متهم دستگير شده در این عملیات پس از تشكيل پرونده براي انجام مراحل قانوني به دستگاه قضائی معرفی و با صدو قرار قانونی روانه زندان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار