معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: عمل به موازین بهداشتی در حد انتظار نیست و کاهش رعایت پروتکل‌ها، افزایش ابتلا و مرگ و میر را به همراه دارد.
کد خبر: ۹۸۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹ 01 August 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، بهروز اکرمی در جلسه ستاد مدیریت کرونا استان مرکزی افزود: تالارهای پذیرایی، رستوران باغ‌ها و باشگاه‌های ورزشی در تمامی شهرهای قرمز این استان از روز شنبه تا اطلاع ثانوی تعطیل است و در صورت فعالیت این واحدها با مسئولان مربوطه برخورد قانونی می‌شود.
وی یادآورشد: برگزاری هرگونه تجمع جشن و عزا در تالارباغ‌های شخصی نیز به دلیل شیوع بالای کرونا ممنوع است و فرمانداران، بخشداران و دهیاران استان وظیفه نظارت جدی در اعمال این مصوبه را دارند.
وی تاکید کرد: ارایه غذا از سوی رستوران‌ها نیز تنها به‌صورت بیرون بر امکان دارد و هرگونه تجمع حتی در فضای باز مقابل رستوران‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
اکرمی ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون علیه بیماری کووید ۱۹ را تنها راه مقابله با ویروس کرونا است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: فرمانداری‌ها و شهرداری‌های مناطق مختلف استان مرکزی متولی آرامستان‌ها هستند و باید در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر اساس مصوبات دانشگاه علوم پزشکی متخلفان را به دستگاه قضایی معرفی کنند.
وی افزود: سمن‌ها بدون دریافت حقوق و تنها بر اساس وظیفه اجتماعی بازرسی و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان مرکزی را برعهده گرفته‌اند و با توجه به اینکه این تشکل‌های غیردولتی با حکم رسمی نظارت کرونا دارند، هر گزارش‌ دریافتی از سمن‌ها ترتیب اثر قضایی داده می‌شود.
اکرمی گفت: در راستای افزایش نظارت بر رعایت پرتکل‌های بهداشتی، بازرسان اتاق اصناف استان نیز واکسینه می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار