مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از توسعه زیرساخت‌های گردشگری جاده روستای گردشگری نظم‌آباد اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۸۱۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸ 28 July 2021

 

به‌گزارش تابناک مرکزی، مصطفی مرزبان افزود: عملیات اجرایی توسعه زیرساخت‌های گردشگری و اصلاح راه دسترسی به مجتمع گردشگری سعادت واقع در ابتدای روستای گردشگری نظم‌آباد اراک آغاز شد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی یادآورشد:برای اصلاح راه دسترسی به این مجتمع گردشگری که دو سال پیش فعالیت خود را با داشتن فضایی برای پذیرایی و سفره‌خانه سنتی، آغاز کرد، مبلغ دو میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.
او افزود: «روستای نظم‌آباد در حاشیه شهر اراک به عنوان یکی از روستاهای هدف گردشگری استان است و به دلیل ویژگی‌های موجود و شاخص‌های لازم، محل مناسبی برای سرمایه‌گذاری و ایجاد مجموعه های گردشگری محسوب می‌شود، البته به‌دلیل عدم توسعه زیرساخت‌های مناسب از جمله راه دسترسی، وجود شبکه آب و فاضلاب مناسب و... شرایط برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران قدری سخت و دشوار کرده است.
مرزبان ادامه داد: در حال حاضر معاونت امور عمرانی استانداری مرکزی در حال تهیه طرح جامع و مطالعات امکان‌سنجی در روستای مذکور است که در واقع این طرح چگونگی تامین زیرساخت‌های مناسب و ارتقای ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری محل را مشخص می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار