رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با زحمات و تلاش نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و دانشگاه های اراک، مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مصلی اراک در کمتر از ۱۲ ساعت آماده شد.
کد خبر: ۹۸۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱ 28 July 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: با توجه به کاهش سن گروه های هدف واکسیناسیون، پیش بینی می کردیم جامعه هدف بیشتری را نیز تحت پوشش داشته باشیم که برای جلوگیری از ازدحام که خود یکی از اصلی ترین عوامل انتشار ویروس است و هم تسریع در تزریق واکسن، به مراکز بیشتری برای واکسیناسیون احتیاج داشتیم.
وی یادآورشد: خوشبختانه از همان ابتدای شیوع این بیماری مسئولان ارشد استان به خصوص آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، دغدغه سلامت مردم را داشتند و با روبرو شدن با این چالش، ایشان به محض اطلاع و تاثیر این مرکز در ایمن کردن جامعه، با تبدیل مصلی بیت المقدس اراک به بزرگترین مرکز تجمیعی واکسیناسیون موافقت و خودهم کمک کرد.
وی تاکید کرد: در آماده سازی این مکان که نیاز به زیرساخت های زیادی بود، تمامی دانشگاه های اراک کمک کردند و این مرکز در کمتر از ۱۲ ساعت مهیا و از فردای آن روز آغاز به کار کرد.
دکتر جمالیان افزود: خوشبختانه سرعت واکسیناسیون در اراک و استان زیاد شده، اما در برخی از شهرستان های استان از قبیل کمیجان و خنداب این میزان بسیار پایین تر از مرکز استان و سایر شهرستان ها است که باید علت یابی شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با تاکید بر عدم توجه مردم به شایعات فضای مجازی مبنی بر مشکل ساز شدن پس از تزریق واکسن، گفت: اگر این واکسن ها ایرادی داشت کلیه کادر درمان در سطح کشور آن را تزریق نمی کرد، پس به شایعات توجه نکنید و هر چه سریعتر برای دریافت واکسن به مراکز تجمیعی مراجعه کنید تا هر چه زودتر به ایمنی کامل برسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار