نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اختصاص مصلی اراک به مرکز اصلی واکسیناسیون نشان از عزم جدی مسئولان استان برای سلامت مردم و جامعه است.
کد خبر: ۹۸۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ 27 July 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در جلسه اعضای هیات امنای بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک، افزود: امید می رود با مشارکت همه دستگاه‌ها و البته رعایت پروتکل‌ها توسط مردم آسیب‌های کرونا کاهش پیدا کند و این بیماری از جامعه بشریت رخت بربندد.
وی یادآورشد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی آحاد مردم در موج پنجم کرونا ضروری است و در این رابطه بسیج همه امکانات و تجهیزات برای مقابله همه جانبه و درمان کرونا باید قابل توجه باشد.
وی تاکید کرد: استان مرکزی از ابتدای کرونا همواره در مسیر مبارزه پیشگام و پیشتاز بوده است.
امام جمعه اراک با اشاره به اینکه بیمارستان آیت الله خوانساری در درمان بیماران کرونایی نیز عملکرد قابل قبولی دارد، افزود: ۱۰ میلیارد ریال از طرف دفتر نماینده ولی فقیه و استانداری مرکزی برای تکمیل فاز سوم بیمارستان آیت الله خوانساری هدیه می‌شود و انتظار می‌رود با مشارکت گسترده خیرین این واحد درمانی به زودی بهره‌برداری شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی یادآور شد: جایگاه و پیشرفت بیمارستان آیت الله خوانساری امروز در وضعیت بسیار خوبی است و توسعه روز افزون این بیمارستان در کاهش و درمان بیماری سرطان نیز تاثیر زیادی خواهد داشت.
وی افزود: پیشگیری در حوزه بهداشت و درمان یک اولویت است و در مورد بیماری سرطان نیز اهمیت بیشتری دارد که بیمارستان تخصصی آیت الله خوانساری کارنامه قابل قبولی در این حوزه دارد.
وی تاکید کرد: فعالیت در حوزه سلامت حرکت در مسیر اهل‌بیت(ع) و اولیای الهی است و آحاد مردم باید قدردان زحمات این قشر باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار