معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: ماسک نزدن اصناف نشان دهنده بی مسئولیتی آنان نسبت به سلامتی خود و دیگران است.
کد خبر: ۹۸۱۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷ 26 July 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، بهروز اکرمی در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا، در ارتباط با اهمیت استفاده از روش‌های پیشگیرانه همچون ماسک زدن در مقابله با بیماری حاصل از ویروس کرونا، افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر درمان قطعی برای ویروس کرونا پیدا نشده است و استفاده از روش های‌ پیشگیرانه مطمئن ترین راه برای سلامت ماندن می باشد، از این رو در این روزها رعایت پروتکل ها بهداشتی از سوی اصناف کمترین حد مورد انتظار است و نزدن ماسک از سوی اصناف چیزی جز بی مسئولیتی نبوده و طبق وظیفه، اتاق اصناف و روسای اتحادیه باید شخصاً زمانی را برای نظارت اختصاص دهند.
وی ادامه اداد: اگر پس از یک هفته همچنان شاهد ماسک نزدن وانت بارهای فعال در سطح شهر باشیم، مسئول مرتبط به دستگاه قضایی معرفی شده و اعمال قانون خواهد شد.
اکرمی اظهارداشت: با توجه به افزایش مبتلایان به کرونا در استان و قرمز بودن شرایط، بانک ها حدود ۹۰ درصد از خدمات خود را بصورت غیر حضوری ارایه می دهند که باید این خصوص اطلاع رسانی لازم داده شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی به بازدید سرزده به ۵ اداره سطح استان اشاره کرد و گفت: طبق بازدید به عمل آمده شاهد رعایت ۹۰ درصدی شیوه نامه های بهداشتی در این مراکز بودیم.
اکرمی به ورود فرمانداران نسبت به تعطیلی تالارهای عروسی تاکید کرد و افزود: با توجه به قرار گرفتن نیمی از شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز کرونایی و روند افزایشی تعداد بیماران مبتلا به کرونا، فعالیت تالارهای پذیرایی و رستوران‌ها باید متوقف شده و رستوران تنها به صورت بیرون بر فعالیت داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار