نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ویژگی جامعه اسلامی مهارت‌ورزی در کار و نشاط و سلامت است و اسلام با گداپروری در جامعه به شدت مخالف است و ترویج این رفتار نوعی خیانت محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۷۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷ 12 July 2021

به گزارش تابناک مرکزی ،آیت‌الله  قربانعلی دری نجف‌آبادی در نشست شورای اداری استان مرکزی در اراک، افزود: جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌های مختلفی در راستای توسعه اشتغال و اشتغالزایی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد و  همه وظیفه دارند با فقر مقابله کنند و هرچه در توان دارند برای ریشه‌کنی این معضل به کار گیرند.

وی ادامه داد: زکات وخمس  از سیاست‌های حمایتی برای رفع نیاز نیازمندان، فقرا، خانواده‌ها، مناطق حاشیه‌ای، روستایی و سایر موارد است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و از این سرمایه برای سامان امور استفاده صحیح شود.

امام جمعه اراک اظهار داشت: کرونا آسیب‌های جدی به اشتغال جامعه وارد کرده  و بسیاری از افراد مشاغل خود را از دست دادند و نیاز است حمایت از این افراد همچنان مد نظر باشد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: این درحالیست که هنوز مخاطرات این ویروس مهلک ادامه دارد و امید می‌رود که استان مرکزی در موج پنجم آسیب کمتری نسبت به موج‌های قبلی داشته باشد.

وی افزود: وضعیت کرونا شرایط زندگی را بر مردم سخت کرده و می‌طلبد که همچنان مردم با جدیت پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و امید است در سایه لطف خداوند و همکاری مسئولان ذیربط، پوشش واکسیناسیون کرونا به سرعت در جامعه تکمیل شود تا دغدغه‌های پیش‌روی در خصوص این بیماری کاهش یابد.

امام جمعه اراک گفت: معضل کمبود آب، برق نیز در کنار سایر مشکلات منطقه‌ای و بین‌المللی چالشی است که جامعه با آن دست به‌گریبان است و برای عبور از آن باید همه دست به دست هم دهند.

آیت‌الله دری نجف آبادی ادامه داد: عزم و اراده، ایمان و توکل بر خدا و اطاعت از رهبر معظم انقلاب تنها راه برون رفت از مشکلات است و دولت سیزدهم باید همه تلاش خود را در راستای پیش‌بینی‌ها، پیشگیری‌ها، درمان و علاج مشکلات به کار گیرد.

وی تصریح کرد: جابه‌جایی دولت‌ها نباید موجب دلسردی و سستی در انجام امور شود زیرا این امر زمینه توطئه‌افکنی دشمنان را فراهم می‌کند و مدیران در هر دولت مکلف هستند تا آخرین روز مسئولیت خود از هیچ کوششی دریغ نکنند و با امور مختلف را با هوشیاری انجام دهند تا در ادامه کار به سردار دیگر واگذار شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: طالبان تهدیداتی نسبت به کشور داشته که هوشیاری و مراقبت از مرزهای کشور باید دوچندان شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار