نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت:دولت منتخب باید برای افزایش تولید برق برنامه داشته باشد.
کد خبر: ۹۷۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵ 09 July 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود:براساس گزارش‌های موجود تولید ۱۶ هزار مگاوات برق در دست اقدام است که دولت جدید باید بهره‌برداری از این طرح را در اولویت قرار دهد.
وی با بیان اینکه هم اینک به دلیل کم آبی تولید ۱۰ هزار مگاوات برق آبی متوقف شده است یادآورشد: گرمای شدید تابستان ۲۰ درصد مصرف برق را افزایش داده است بنابراین برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی به خصوص در حوزه تولید و صنعت باید اصلاح الگوی مصرف جدی گرفته شود.
امام جمعه اراک اظهار داشت: با توجه به میزان مصرف بالای آب و بحران کم آبی در فصل تابستان مهمترین راه مقابله با این مشکل اصلاح الگوی مصرف است که باید مورد توجه مردم قرار گیرد.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه ملت ایران با تقوای الهی، عزم، اراده، وحدت و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری تمامی نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب می‌کند افزود: عامل موفقیت و سربلندی هر ملتی ایمان به خدا و عزم و اراده ملی است که ملت سلحشور ایران اسلامی در طول ۴۲ سال اخیر با اتکا به این عوامل موفق‌های بسیاری را کسب کرده است.
وی ادامه داد: ملت مومن و همیشه در صحنه ایران اسلامی باید بداند که اگر در راه اهداف خود ایمان، عزم و اراده و وحدت داشته باشند در برابر هر قدرتی پیروز و سربلند خواهند شد.
امام جمعه اراک با بیان اینکه ملت متحد و بصیر در برابر جنگ روانی، سیاسی و اقتصادی دشمنان پیروز می شود و هیچ توطئه‌ای بر آنان کارا نخواهد بود افزود:امام راحل و ملت مومن ایران اسلامی با اتکا به تقوای الهی و وحدت کلمه طاغوت را در هم شکست و در برابر رژیم بعثی به پیروزی رسید و بعد از این هم با هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب در برابر توطئه‌های دشمنان پیروز خواهد شد.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی در مقابله با شیوع ویروس کرونا نیز موفق عمل کرد و با رعایت شیوه‌نامه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مهار موج پنجم نیز موفق خواهد شد گفت: مردم استان مرکزی وظیفه دارند با رعایت کامل مسایل بهداشتی از ورود موج پنجم کرونا استان جلوگیری کنند.
امام جمعه اراک اظهارداشت:این استان به همت پزشکان و کادر درمانی متخصص و متعهد و همچنین همدلی و صمیمت آحاد مردم، تاکنون در مبارزه با بحران شیوع کرونا، خوش درخشید و با همکاری بیشتر مردم و هماهنگی برون‌دستگاهی باید در این مرحله نیز با کمترین آسیب شرایط مدیریت شود.
وی ادامه داد: ملت ایران همانطور که در برابر توطئه‌های دشمنان از جمله اسرائیل و آمریکای جنایتکار تاکنون پیروز بوده است در برابر کرونا نیز تسلیم نمی‌شود و با کمترین تلفات از این مرحله نیز عبور می‌کند.
وی ادامه داد: علاوه بر شیوع کرونا، مشکلات کمبود منابع آب و برق نیز در کشور حاکم است و از آحاد ملت شریف ایران اسلامی درخواست می‌شود با اصلاح الگوی مصرف نسبت به مدیریت این شرایط اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار