رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: در ایام پیش رو شرایط بسیار دشواری داریم زیرا دولت دوازدهم یک سرزمین سوخته را تحویل دولت بعدی می‌دهد.
کد خبر: ۹۷۵۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ 04 July 2021

به گزارش تابناک مرکزی، علیرضا نظری  اظهار کرد: انتظاری که در شرایط جدید است با توجه به اینکه سه قوا با یکدیگر همسو و هم جهت هستند آن رشد و توسعه متوازن در داخل کشور آغاز شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه مجلس شورای اسلامی آمادگی لازم را جهت پیاده سازی نقشه راه کشور برای تحقق رشد متوازن و همه جانبه در کشور را دارد و امیدوارم شاکله دولت جدید به گونه‌ای شکل بگیرد این هدف را در داخل کشور پیاده کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی تصریح کرد: امروز انتخابات تمام شده است، نباید ما در گذشته بمانیم بلکه وقت آن است که دریابیم در شرایط موجود چه تکلیفی داریم؟ این انقلاب در مسیر راه خودش احتیاج به حضور تمام نیروهای ارزشی و دلسوز انقلاب دارد و باید ملاحظه کاری‌ها و رودربایستی‌ها کنار گذاشته شود.

نظری تاکید کرد: باید بدون هیچ رودربایستی هر جایی که خطایی شاهد هستیم، همانجا به میدان آمده با جلسات هم اندیشی، با جمع کردن آرا و نظارت وضع موجود را آسیب شناسی و ارائه راهکار دهیم و مهمتر از همه مطالبه گری داشته باشیم.

وی ادامه داد: در مواجه با کاستی‌ها و خطاها در دولت جدید با ان‌شاءلله و ماشاءلله از کنار این خطاها رد نشویم زیرا انحراف یک شبه به وجود نمی‌آید.

نماینده مردم شهرستان خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در چهار ماه پیش رو شرایط بسیار دشواری داریم آنچه که عنوان می‌کنم نه به عنوان حدس و گمان بلکه بر اساس اطلاعات دقیق است، این دولت قرار است یک سرزمین سوخته را تحویل دولت سیزدهم بدهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار