معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: این هفته رعایت پروتکل ها به ۶۹ درصد رسیده است و این یعنی پروتکل ها رعایت نمی شود.
کد خبر: ۹۷۵۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵ 03 July 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، بهروز اکرمی افزود: این روزها با مسئله ای به نام پاندمی کرونا مواجه هستیم و هیچ عقل سلیمی پیشنهاد نمی کند که مواجهه با این مسئله طولانی مدت شود، چراکه زیان ها و فرسایش بسیاری را متحمل خواهیم شد.
وی یادآورشد: با مسافرت های تابستانی روبرو هستیم و اگر افرادی مسئولیت پذیر نیستند، استان نباید مسافران را بپذیرد.
وی تاکید کرد: مسلما بخشی از وظایف مقابله مانند تامین واکسن و اعمال محدودیت ها و قوانین، کار دولت هاست، اما در مقابل مردم نیز مسئولیت دارند، تا امروز برای جلوگیری از تعطیلی مغازه ها، کدام یک از کسبه، مشتری بدون ماسک را به بیرون از مغازه هدایت می کند، یا چند نفر از شهروندان به افرادی که ماسک نمی زنند توصیه رعایت پروتکل های بهداشتی را می کند؟
اکرمی ادامه داد: اگر عزم جمعی شکل گرفت قطعا به نتیجه می رسیم و امیدمی رود حداقل در استان مرکزی بتوانیم این عزم جمعی را شکل دهیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی یادآور شد: اگر این اعتماد دچار مشکل شود قطعا شایعات مرجع تصمیم گیری مردم می شود، گفت و گو و صحبت و عمل و رفتار ما باید اعتماد عموم جامعه را جلب کند.
وی تاکید کرد: نقطه ضعف جامعه امروز، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی است و اگر این روال ادامه یابد همچنان با مشکلات درگیر خواهیم بود، البته تلاش ها و اقدامات موثر دانشگاه علوم پزشکی و کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا به عنوان یک دستاورد اثربخش قابل قدردانی است.
وی گفت: با مسافرت های تابستانی روبرو هستیم، استان نباید مسافران را بپذیرد و فرمانداران نیز فورا اقدام به صدور برگه تردد نکند، بلکه باید علت تردد محرز شود.
اکرمی گفت: فرمانداران و مسئولان بهداشتی شهرستان باید یک تصمیم قاطع در قبال تالارها بگیرند که بازدارنده و در مسیر رعایت پروتکل های بهداشتی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار