مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت:رقابت ۲۲ هزار داوطلب از استان در کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ از صبح چهارشنبه ۹تیرماه آغاز می شود.
کد خبر: ۹۷۴۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱ 29 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،بهرام حسین آبادی افزود:امسال در آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها ۲۲ هزار و۲۷۵ نفر از استان مرکزی حضور دارند که ۱۴ هزار و ۴۱۱ نفر آن‌ها زن و ۷ هزار و ۸۶۴ نفر مرد هستند.
وی یادآورشد:کنکور سال ۱۴۰۰ از روز چهارشنبه در ۴ رشته به مدت ۴ روز برگزار می‌شود .
وی افزود:بدلیل شیوع ویروس کرونا آزمون سراسری امسال در چهار روز در نوبت صبح برگزار می‌شود تا در نوبت عصر فرصت برای ضدعفونی حوزه‌های امتحان وجود داشته باشد.
حسین آبادی ادامه داد:آزمون امسال با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و همه شرکت کنندگان باید با ماسک سه لایه و ۵ لایه پزشکی و بدون فیلتر حضور داشته باشند.
وی گفت: فرایند برگزاری آزمون ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود و افراد شرکت کننده باید تنها مداد، پاک کن و تراش همراه داشته باشند.
وی اظهارداشت: افرادی که اطلاعات کارت ورود به جلسه آن‌ها نقص دارد می‌توانند در سایت سازمان سنجش ویرایش و در غیر اینصورت فردا سه شنبه به دانشگاه اراک واقع در میدان شریعتی مراجعه کنند.
حسین آبادی یادآورشد:بنابر اعلام سازمان سنجش افرادی هم که مبتلا و یا مشکوک به ویروس کرونا هستند نیز بر اساس ارایه مستندات پزشکی آزمون آن‌ها در محل بستری و یا در اتاق ایزوله برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار