رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت:رفع مسائل و مشکلات مردم نیازمند هم افزایی بین مجلس و قوه قضائیه و قوه مجریه است.
کد خبر: ۹۷۳۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶ 26 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی در نشست شورای قضائی استان مرکزی با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حماسه آفرینی مردم ایران در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: مردم با حضور در انتخابات بار دیگر ارزشی بودن و ارزش‌گرا بودن را به منصه ظهور رساندند و پاسخ محکمی به توطئه‌ها و توهین‌های همه دشمنان دادند.
وی ادامه داد: مدت‌ها بود که انتظار دولت انقلابی در وجود انقلابیون در داخل و خارج کشور بود و اکنون این وحدت در بین سه قوه اتفاق افتاد.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی یادآورشد: در درون استان مرکزی نیز نیاز است یک هم افزایی بین دستگاه قضا و نمایندگان مجلس و حوزه اجرایی ایجاد شود.
وی با بیان اینکه وحدت و اتحاد رمز پیروی بر مشکلاتی است که سال‌ها در کشور رسوب کرده است گفت:مردم باید صبور باشند و انتظار نداشته باشند مشکلات سال‌های گذشته طی مدت اندکی حل شود، اما باید بدانند مسئولین بیکار نمی‌نشینند و قطعاً در راستای رفع مشکلات گام بر خواهند داشت.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه تمام بسترهای رفع مشکلات فراهم است افزود:باید کمک کرد افراد اصلح در جایگاه‌ها حضور داشته باشند.
وی تاکید کرد: شاه کلید رفع مشکلات را شعارهای اقتصادی مقام معظم رهبری است و سال‌ها است که مقام معظم رهبری شعارهای سال را اقتصادی عنوان می‌کنند.
وی ادامه داد: در این راستا نیز برای اجرای این شعارها نمایندگان باید همکاری لازم را داشته باشند، قوه قضائیه در راستای احیای واحدهای صنعتی نیمه فعال و غیرفعال گام‌های خوبی برداشته است و این حمایت در ادامه نیز تداوم خواهد داشت.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی اضافه کرد: در دولت مردمی، سیاست زدگی و سیاست خواهی جایی ندارد و شایسته گزینی مدنظر است که این تحولات در استان مرکزی نیز اجرا خواهد شد، بهترین افراد با کارنامه و عملکرد خوب با مشاوره و بررسی انتخاب خواهند شد.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: پسندیده نیست که یک جایگاه برای تصدی توسط یک فرد صدمه ببیند، جایگاه نباید هزینه فردی شود که سوابق و عقبه خوبی ندارد. رفع مسائل و مشکلات مردم نیازمند هم افزایی بین مجلس و قوه قضائیه و اجراست، اجرای برخی قوانین قوه قضائیه نیازمند هماهنگی و همکاری در بین سایر قوا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار