فرمانده انتظامی استان در پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم استان در انتخابات و تلاش کلیه دست اندرکاران ایجاد امنیت و آرامش انتخابات ۲۸ خرداد در استان قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۷۲۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹ 19 June 2021




به گزارش تابناک مرکزی، در این پیام آمده است: حضور گسترده، باشکوه و آگاهانه مردم عزیز، ولایت مدار و متدین اسلام در این دوره از انتخابات، نشان از عشق و علاقه به انقلاب اسلامی و پای بندی به نظام جمهوری اسلامی ایران بود و این حضور باعث مباهات، نماد اتحاد، انسجام و قدرشناسی از شهیدان، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و اعتقاد و دلبستگی به مکتب اسلام بوده و یاس و ناامیدی دشمنان اسلام را به همراه دارد.
این پیام می افزاید: هم اینک که به فضل الهی، انتخابات در کمال امنیت و آرامش و با حضور گسترده مردم در سطح کشور برگزار شد، این مهم می تواند به عنوان پشتوانه محکمی برای پیشبرد اهداف کشور و تعالی ایران اسلامی در عرصه جهانی باشد.
دربخشی از این پیام آمده است:فرماندهی انتظامی استان مرکزی، قدرشناس همکاری و همراهی مردم عزیز در خلق این حماسه ملی است و از سویی امنیت و آرامش حاکم بر سطح استان را ناشی از همراهی و همکاری آحاد مردم با دستگاه های متولی نظم و امنیت به ویژه خدمت گزاران خود در نیروی انتظامی دانسته و آن را بزرگ ترین سرمایه در ارتقاء امنیت کشور می داند.
این پیام می افزاید:با شکر و سپاس خداوند متعال در خلق این حماسه ملی، اینجانب به عنوان خدمتگزاری در عرصه نظم و امنیت، از همت بلند و حضور گسترده و با شکوه تمامی اقشار جامعه و تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی استان، مجموعه سپاه و بسیجیان استان و تمام دستگاه های نظامی و امنیتی، اصحاب رسانه و تمامی دستگاه های اجرایی که در ایجاد بسترامن و آرام برای برگزاری این دوره از انتخابات با فرماندهی انتظامی استان همکاری داشتند، قدردانی می کنم واز خداوند منان، توفیق، سلامتی و رستگاری همگان را مسئلت دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار