معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: امسال احیای یک هزار و ۶۰۰ واحد راکد در شهرک‌های صنعتی و واحدهای در تملک بانک‌ها، برنامه‌ریزی شده است.
کد خبر: ۹۷۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴ 15 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،علی رسولیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یک‌هزار و ۵۵۷ واحد راکد در شهرک‌های صنعتی کشور پارسال به چرخه تولید بازگشت افزود: یک‌هزار و ۱۱ شهرک، ناحیه و منطقه ویژه اقتصادی در کشور وجود دارد.
وی اظهار داشت: ۸۲۸ شهرک عملیاتی و در حال واگذاری است و ۴۷ هزار واحد صنعتی نیز در این شهرک ها فعالیت دارند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به افزایش ۲ برابری تقاضای سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی در سال گذشته، افزود: اساس کار حمایت از صنایع، افزایش تولید و توجه به اقتصاد داخلی است.
رسولیان یادآورشد: واحدهای صنعتی خوبی در خمین راه اندازی شده و یک شهرک صنعتی در این شهرستان درحال تکمیل و یک شهرک دیگر در حال واگذاری است.
وی گفت: در نشست بررسی مشکلات شهرک صنعتی خمین، ۴۰۰ میلیارد ریال به منظورانتقال آب و تامین زیرساخت‌هایی نظیر برق، مخابرات و فضاسازی داخلی مصوب شد و پیش بینی می شود به زودی عملیاتی شود.
وی ادامه داد: به منظور طرح توسعه شهرک صنعتی خمین با توجه به تعداد متقاضیان و فعالان اقتصادی که در استان مرکزی و این شهرستان وجود دارد، زمین لارم برای سرمایه گذاری به آنها تحویل داده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار