نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در اراک به عنوان مرکز استان و دو شهرستان خنداب و کمیجان محدودیت های زیادی در حوزه سلامت وجود دارد.
کد خبر: ۹۷۱۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹ 14 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر علی اکبر کریمی، در نشست بیست و نهمین آیین پویش ره سلامت در سالن جلسات غدیر استانداری مرکزی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، افزود: یکی از دو نیاز درمانی اصلی استان مرکزی، فقدان مرکز تخصصی و فوق تخصصی کودکان و روان می باشد که نیاز است با درایت همیشگی و مدد وزیر بهداشت هر چه زودتر، این دو نیاز مهم تامین شود.
وی یادآورشد: بسیاری از طرح ها و پروژه های بهداشتی و درمانی که افتتاح شده اند برای مجهز شدن و تقویت آنها نیاز به اعتبارات مالی می باشد از جمله مرکز درمانی زنان، سوانح و سوختگی، فازهای بعدی بیمارستان خوانساری، تجهیز دستگاه شتاب دهنده خطی، مرکز تصویربرداری امیرکبیر، پروژه مهم بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) و... که نیاز به حمایت های بیشتر از سوی وزارت بهداشت دارد.
وی تاکید کرد: همچنین برای تقویت و مجهز نمودن بسیاری از طرح ها و پروژه های سلامت شهرستان های استان همچون تحویل دستگاه سی تی اسکن بیمارستان آشتیان و تقویت مراکز درمانی خنداب، تفرش و آشتیان نیازمند یاری بیشتر وزارت بهداشت هستیم.
وی با قدردانی از دکتر سعید نمکی و تمامی مدیران و روسا و سازمان ها و ارگان های کمک کننده در بخش سلامت، گفت: امید می رود در کنار تقویت زیرساخت های بهداشتی و درمانی، مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی که یکی از قدیمی ترین مراکز ناباروری استان مرکزی است نیز تقویت شود و سهمیه های آموزشی، درمانی، بهداشتی و... استان به منظور ارتقا خدمات بهداشتی و درمانی، افزایش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار