رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین گفت:هنرمندان صنایع‌دستی خمین به مناسبت هفته صنایع‌دستی مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۷۱۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳ 14 June 2021

 

به‌گزارش تابناک مرکزی، علی مشهدی افزود: مراسم تجلیل از هنرمندان صنایع‌دستی شهرستان خمین با حضور نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، بخشدار کمره، نماینده بنیاد برکت، مدیر مجموعه تاریخی بیت حضرت امام و جمع کثیری از هنرمندان شهرستان خمین در بیت تاریخی حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین یادآورشد: در این مراسم که بسیج هنرمندان شهرستان با مشارکت بیت حضرت امام (ره) و اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تدارک دیدند، نظری نماینده خمین در مجلس در خصوص پتانسیل صنایع‌دستی در رسیدن به یک توسعه پایدار و ایجاد اشتغال مواردی را بیان کرد.
او گفت: چند تن از هنرمندان به نمایندگی از دیگر هنرمندان مسایل و مشکلات حوزه کاری خود که مهمترین آن بیمه هنرمندان بود را بیان کردند و در پایان مراسم با تقدیم گل و لوح تقدیر از هنرمندان تجلیل بعمل آمد، همچنین در حاشیه این مراسم تولیدات تعدادی از هنرمندان به نمایش گذاشته شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار