جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف۴۶ دستگاه استخراج ارز ديجيتال (ماینر) و پاور خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان،در شهرستان اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۷۱۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱ 14 June 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"یوسف سپهوند"افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان، در یک هفته گذشته، از طریق کار اطلاعاتی ، از دپوی تعداد زیادی دستگاه استخراج ارز ديجيتال(ماینر) و پاور خارجی قاچاق در مناطق مختلف شهرستان اراک مطلع شده و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: مأموران پس از شناسايي مناطق مورد نظر و هماهنگی با دستگاه قضائی، در بازديد از آنها، موفق به کشف تعداد ۴۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال(ماینر) و پاور خارجی قاچاق، فاقد هر گونه مدارك مبنی بر فعالیت قانونی، شدند.
وی با اشاره به ارزش تقریبی۵ میلیارد ریالی دستگاه های کشف شده از سوی کارشناسان قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی با تأکید بر برخورد قانونی نیروی انتظامی با سودجویان عرصه اقتصادی کشور، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده این قبیل جرایم، از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۱۰ موضوع را درکوتاه ترین زمان ممکن برای برخود قاطع و بهنگام با مجرمان اقتصادی به پلیس گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار