مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: آئین رونمایی از کتاب راهنمای دیواره نوردی و سنگ نوردی استان مرکزی همزمان با پنجاهمین سالگرد تاسیس هیئت استان مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱ 12 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، مصطفی مرزبان افزود: این مراسم با حضور زارعی رئیس فدراسیون، حقدادی مدیر کل ورزش استان، تنی چند از مدیران استان، پیشکسوتان، ورزشکاران کوهنوردی استان و تعدادی از پیشکسوتان کوهنوردی کشور در محل هتل امیرکبیر اراک برگزار شد،در این مراسم علاوه بر رونمایی از کتاب مذکور، از نویسنده و تعدادی از دست اندکاران تهیه کتاب و جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان این رشته تجلیل به عمل آمد.
مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی با تاکید بر توسعه توریسم ورزشی در استان گفت: با توجه به پتانسیلهای منطقه نمونه گردشگری دره گردو، سابت سنگ‌نوردی انجدان، سایت سنگ‌نوردی جاسب، سایت سنگ‌نوردی ورده و کوه لجور و همچنین قله‌ها و مناطق طبیعی استان بایستی از ظرفیتهای موجود در گردشگری ورزشی و رویدادهای ورزشی بهره‌گیری کنیم.
مرزبان افزود: شعار استان مرکزی مقصد جدید گردشگری محور انواع برنامه‌ريزی‌ها بر مبنای رويدادهای بومی و محلی و ظرفيت‌های منطقه ای در استان مرکزی است كه می توان رويدادهای ورزشی را نيز در قالب اين هدفگذاری گنجاند.
او ادامه داد: از سوی ديگر، ورزش علاوه بر ايجاد نشاط و شادابی، جاذبه مهمی برای خانواده و به ويژه جوانان است كه می تواند به ظرفيت‌های گردشگری در استان مرکزی گره بخورد.
در این مراسم از پیشکسوتان این عرصه قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار