معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی گفت:ایجاد ۱۸۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی از برنامه‌های این نهاد در سال جاری است.
کد خبر: ۹۶۹۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴ 09 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجیدمشهدی، با اشاره به تفاهم نامه همکاری فی مابین کمیته امداد و کانون مؤسسات کاریابی ومشاوره شغلی افزود: با همکاری رابطین کاریابی مقرر شد،طی سال جاری ۱۸۰۰ کاریابی پایدار برای مددجویان مستعد اشتغال با اعتباری بالغ بر۳۷ میلیارد ریال اجرا شود.
وی توانمندسازی مددجویان را از برنامه‌های محوری در کمیته امداد دانست وگفت: کمیته امداد به‌منظور توانمندسازی و خودکفایی مددجویان و با توجه به نیازهای کارفرمایان و با ارائه آموزش‌های لازم در مراکز فنی و حرفه‌ای به مددجویان، اشتغال آموزش دیدگان را از طریق معرفی مستقیم به کارفرمایان و مؤسسات کاریابی و شرکت‌های خدماتی پیگیری می‌کند.
وی افزود: در سال گذشته تعداد ۱۰۲۴ مورد اشتغال از طریق معرفی به مراکز کاریابی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی ایجادشده است.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد برای کارفرمایان بسته‌های تشویقی در نظر گرفته است ، گفت : این بسته‌ها شامل پرداخت حق بیمه به کارفرمایان و تسهیلات قرض‌الحسنه با هدف ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد می‌شود.
شایسته ذکر است ، کارفرمایان متقاضی نیروی کار می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین دفتر کمیته امداد نسبت به ارائه درخواست نیروی کار اقدام و با مشارکت در امر خیر و خداپسندانه توانمندسازی مددجویان، از بسته تشویقی کاریابی این نهاد بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار