در مراسمی با حضور معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیری از زحمات مرتضی انصاری فر مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی قدردانی و محمدرضا توحیدنژاد به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی معرفی شد.
کد خبر: ۹۶۹۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵ 09 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران دراین مراسم با بیان اینکه خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمت به افرادی است که عزیزان آن‌ها ناظر بر رفتار ما هستند، گفت: همان‌طور که خداوند فرموده است شهدا زنده و بر خانواده‌ها و همه ما ناظر هستند و این مسئله بارها در مسیر خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران به همه ما اثبات شده است.
پاکدل با بیان اینکه خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران باید با دقّت و ظرافت صورت گیرد، افزود: خدمات بنیاد در دو حوزه خدماتی و فرهنگی ارائه می‌شوند.
وی یادآورشد: برنامه‌های زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، تلاش برای افزایش روحیه ایثار و شهادت در مردم به‌ویژه در جوانان، حفظ آثار شهدا و ایثارگران، محور قرار دادن مزارهای مطهر شهدا به‌عنوان زیارتگاه و مکانی برای حاجت گرفتن بخش‌هایی از وظایف فرهنگی بنیاد هستند.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در زمینه ارائه خدمات به ایثارگران نیز موارد مختلفی وجود دارد و آنچه ضروری است تلاش برای کسب رضایت ایثارگران است.
وی گفت: خدمت ارائه شده باید همراه با تکریم و حفظ عزت این عزیزان باشد و با سهل‌ترین روش و در حداقل زمان ارائه شود تا خدمات بتواند مشکلی از مشکلات را برطرف کند.
پاکدل ادامه داد: رعایت تمام این موارد نیز قطعاً آثار فرهنگی بسیار زیادی در پی دارد و می‌توان گفت بخش خدماتی بنیاد نیز دارای رویکرد فرهنگی است.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهمیت گردش مدیریتی در سازمان‌ها تأکید کرد: هر نوع تغییر و تحولی باعث تزریق ایده‌ها و انرژی جدید به سازمان‌ها می‌شود و امروز نیز در همین راستا شاهد تغییر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی هستیم.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سفر خود به مقام شامخ شهدای اراک ادای احترام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار