رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در حال حاضر مرحله دوم یا دوز یادآور واکسن کرونا را تزریق به جامعه هدف هستیم و به محض واردات واکسن و تخصصی سهمیه استان مرحله نخست گروه های هدف را از سر خواهیم گرفت.
کد خبر: ۹۶۹۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸ 08 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: طبق اطلاع و اعلام وزارت بهداشت تا آغاز هفته جاری واکسن های مورد نظر به استان تخصیص و بلافاصله گروه های هدف را برای انجام واکسیناسیون فرا خواهیم خواند.
وی یادآورشد: متاسفانه در روزهای اخیر گزارشات خوبی از میزان رعایت پروتکل ها به دستمان نمی رسد و شاهد برگزاری مراسماتی با جمعیت های زیاد و البته در محیط های سربسته و بدون رعایت فاصله ی مناسب هستیم که بسیار نگران کنند است.
وی افزود: اینگونه محیط ها برای انتقال و چرخش ویروس بسیار مناسب هستند که باز به مردم و البته مسئولین تاکید می کنیم از برگزاری مراسمات و جلسات این چنین جدا بپرهیزند و با توجه به هوای مناسب و مساعد حتی الامکان در فضای باز و آن هم با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی برگزار کنند.
دکتر جمالیان یادآور شد: حتی اگر کسی واکسن تزریق کرده و یا قبلا به کرونا مبتلا شده باشد، باز هم امکان ابتلاء وجود دارد و طبق تحقیقات و نظرات کارشناسان امکان ابتلاء در این افراد بین ۱ تا ۲ درصد است و به همین دلیل از شهروندان می خواهیم به خاطر سلامتی و حفظ جان همنوعان خود، بهداشت را به شدت رعایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار