رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در عملیات پلیس در بازرسی از یک منزل مسکونی در شهرستان اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۶۹۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴ 08 June 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "محمد عقیل سلگی"افزود: مأموران پليس امنیت اقتصادی استان، در تحقيقاتي از دپوی تعدادی دستگاه استخراج ارز ديجيتال در یک منزل مسكوني در شهرستان اراک مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
وی اظهار داشت: مأموران در تكميل تحقيقات منزل مورد نظر را شناسايي كرده و با هماهنگی مرجع قضائی، در بازديد از اين محل موفق به کشف تعداد۶ دستگاه ماينر ، قاچاق شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مركزي با اشاره به ارزش تقریبی ۷۵۰ میلیون ریالی دستگاه های کشف شده، یادآورشد: یک نفر در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.
سرهنگ "سلگی" از شهروندان خواست تا به منظور كمك روز افزون به اقتصاد جامعه و پیشگیری از استفاده غیرقانونی از برق یارانه ای از سوی سود جویان در صورت اطلاع از این‌گونه موارد، موضوع را بلافاصله از طريق شماره تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن با مجرمان اقتصادی برخورد قانونی صورت پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار