سرپرست مرکز بهداشت شهرستان اراک از تزریق دوز یادآور واکسن سینوفارم کرونا در روز دوشنبه مورخ ۱۷ خردادماه ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۹۶۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹ 07 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، مهندس شهریار حسینی،افزود: با توجه به اینکه زمان تزریق دوز دوم واکسن کرونای بسیاری از گروه ها فرا رسیده است، سالمندانی که زمان تزریق دوز دوم واکسن سینوفارم آنها فرا رسیده است در روز دوشنبه مورخ ۱۷ خردادماه ۱۴۰۰ به مرکز واکسیناسیون شماره(۱) واقع در سالن ورزشی شهید ساکی مرکز بهداشت استان مرکزی و همچنین مرکز شماره ۲ سالن ورزشی یادگار امام (ره) واقع در شهرک گردو از ساعت ۸ الی ۱۴ حضور یابند.
وی افزود: با تحویل واکسن مورد نیاز برای واکسیناسیون گروه سنی ۶۵ تا ۷۰ سال، این مهم در اسرع وقت در استان آغاز خواهد شد و ما منتظر وارد شدن واکسن و تحویل به استان هستیم که در کوتاه ترین زمان ممکن، واکسیناسیون این گروه سنی انجام خواهد پذیرفت.
وی تاکید کرد: مهمترین راهکار مقابله با ویروس کرونا واکسیناسیون می باشد و در حال حاضر تمامی واکسن های موجود در کشور مورد تایید وزارت بهداشت بوده و مردم به حواشی سودجویان در خصوص واکسن کرونا در فضای مجازی اهمیت ندهند.
وی یادآورشد: البته تا زمانیکه همه مردم واکسینه نشوند این ویروس از بین نمی‌رود، اما تا آن زمان رعایت فاصله گذاری فیزیکی، زدن ماسک و شستن دست همچنان اصل پیشگیری است و باید رعایت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار