فرمانده انتظامي استان از دستگيري اعضاي باند ۵ نفره سارقان احشام و اعتراف آنها به سرقت۱۲۰ رآس دام از دامداری های شهرستان های خمین، کاشان و گلپایگان خبر داد .
کد خبر: ۹۶۹۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴ 07 June 2021

به گزارش تابناک مرکزی، سردار"حسن مفخمي شهرستاني" افزود: در چند روز قبل با اعلام گزارشي از سرقت دام در شهرستان خمین، بررسي تخصصي موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با آغاز تحقيقات تخصصي كارآگاهان پليس، سرانجام سرنخ هايي از يك باند سرقت به دست آمد و با مراقبت هاي نامحسوس ماموران طي يك عمليات پليسي، ۵ نفر از سارقان احشام شناسايي و در مخفیگاهشان در شهرستان خمین دستگیر شد.
وی با اشاره به اینکه در روند رسيدگي به اين پرونده مشخص شد كه تمام سارقان دستگیر شده، ساکن یکی از استان های همجوار استان مرکزی هستند، یادآورشد: اعضاي اين باند، به سرقت ۱۲۰رأس دام از دامداری های شهرستان های خمین، گلپایگان و کاشان طی ۱۰فقره سرقت اعتراف کردند.
فرمانده انتظامي استان مرکزی اظهار داشت: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و سرانجام با صدور قرار قانونی راهی زندان شدند.
سردار مفخمي شهرستاني افزود: عدم توجه به توصيه‌هاي پليس و كوتاهي در استفاده از وسايل حفاظتي در نگهداري از احشام و نیز اعتماد بيش از حد به افراد ناشناس از عواملي است كه بستر‌ساز وقوع سرقت های مختلف از دامداري ها مي‌باشد كه لازم است تا شهروندان در راستای پيشگيري از سرقت های مشابه، توصيه‌هاي پليس را مورد توجه قرار داده و هر گونه موضوعات مشكوك را از طريق سامانه تلفن ۱۱۰ به پليس گزارش كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار