نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:قیام امام خمینی (ره) موجب احیای مردم سالاری دینی، دفع شر اجانب و بیگانگان از دنیای اسلام و به پا خاستن دنیای اسلام شد.
کد خبر: ۹۶۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱ 04 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در مراسم گرامیداشت سی و دومین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در بیت تاریخی امام راحل در خمین افزود:قیام امام خمینی (ره) برای خدا، عزت اسلام، دین، ولایت و احیای مبانی قرآن بود.
وی یادآورشد: قیام امام خمینی(ره) را می توان فصل تحول، آزادگی، مسئولیت پذیری، جهاد، مقاومت، عزت و شرف دانست.
وی با بیان اینکه ۲۸ خرداد امسال و این دوره از انتخابات، فتح خرمشهر دیگری در تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی ایران است‌ گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات آثار و برکات بسیاری دارد.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: حضور آگاهانه، شجاعانه و غیرتمندانه اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رای سبب ایجاد نشاط بیشتر در جامعه و سربلندی انقلاب اسلامی می شود.
وی اظهارداشت: حضور در انتخابات با سلائق مختلف برای انتخاب خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شورای شهر و روستا و از همه حساس تر سکاندار کشتی ریاست جمهوری برای چهار سال یا هشت سال گام بزرگی است که ملت شریف ایران در ۲۸ خرداد امسال بر می دارد.
وی با بیان اینکه امید می رود رئیس جمهوری مدیر، مدبر، وظیفه شناس، مشورت پذیر و مبارز انتخاب شود یادآورشد: امام خمینی(ره) و شهدا دین خود را به اسلام ادا کردند و رهبر معظم انقلاب اسلامی مانند علمدار بزرگ کربلا در تمام عرصه ها ایستاده اند، امروز نوبت ما است که دعوت امام (ره) و شهدا را لبیک گوییم و از ایجاد تمدن اسلامی، گام دوم انقلاب اسلامی، بلوک قدرتمند سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و اتحاد بین الملل اسلامی حمایت و پشتیبانی کنیم.
امام جمعه اراک گفت: شخصیت مدبر، شجاع، قاطع، باصلابت و کم نظیر رهبر معظم انقلاب برای ادامه سکانداری کشتی انقلاب اسلامی، به‌ عنوان جانشین امام خمینی(ره) از سوی مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد.
وی ادامه داد: این انتخاب موجب شد جامعه بشریت به استقامت و اصولی بودن مقام معظم رهبری بیشتر واقف شود.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در تمام صحنه های داخلی و بین المللی برخلاف توطئه های جهانی دشمنان، نظام اسلامی را اداره می کنند گفت: دفاع از قانون اساسی، پاسداشت آرمان‌های امام راحل، اصول مکتب امام، و دنباله روی از خط امامت، شهادت، جهاد، دفاع از مظلوم و مبارزه با استکبار و گرامیداشت جبهه مقاومت به ویژه شهید سلیمانی و یارانش وظیفه تمام مردم است.
وی یادآورشد:اقتدار ، عظمت و شکوه نظام اسلامی به دلیل رهبری داهیانه امام خمینی ( ره)، امدادهای غیبی، فداکاری امت و خون پاک شهدا از ۱۵ خرداد سال ۴۲ تا امروز است.
امام جمعه اراک اظهارداشت: برگزاری پویش سراسری" مهربان ترین پدر" از سوی آموزش و پرورش استان مرکزی در محورهای مقاله نویسی، عکس و انیمیشن برای دانش آموزان برگزار می شود،در واقع بزرگداشت آرمان‌های امام راحل از سوی نسلهای سوم و چهارم انقلاب است.
مراسم سی و دومین سالروز ارتحال امام خمینی (ره ) با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، استاندار، معاونان ایشان، مدیران کل استان و شهرستان خمین و جمعی از هیاتهای مذهبی، خانواده شهدا و ایثارگران و مردم ولایتمدار خمین در بیت تاریخی امام راحل برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار