رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: زیرساخت های مدیریت بحران در استان مرکزی نیازمند نگاه ویژه ای است.
کد خبر: ۹۶۸۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ 01 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در حاشیه بازدید رییس سازمان مدیریت بحران کشور از پایگاه در حال ساخت اورژانس ۱۱۵ خیرساز املاح معدنی افزود:با توجه به اینکه استان مرکزی در شاهراه مواصلاتی قرار دارد،یکی از استان هایی است بیشتری آمار تصادفات و سوانح جاده ای را دارد،همچنین با توجه به صنعتی بودن استان و استقرار صنایع بزرگ،حوادث صنعتی زیادی نیز در طول سال اتفاق می افتد.
او یادآورشد: خوشبختانه با همت خیرین حوزه سلامت و حمایت های مسئولین، شاهد ادامه روند ساخت پایگاه های اورژانس استان مرکزی هستیم.
وی تاکید کرد : استان مرکزی همچنین در بحث مدیریت بحران معین استان تهران و پشتیبان استان های اردبیل،کرمانشاه،لرستان و زنجان نیز است.
دکتر جمالیان یادآورشد: این در حالی است که امکانات استان مرکزی کفایت کافی را ندارد و برای مدیریت مواقع بحرانی در استان و استان هایی که ذکر شد به خصوص و از همه مهمتر مدیریت بحران و کمک به پایتخت در موقع حساس و لزوم، بسیار ضعیف است.
وی اختصاص سوله بحران به دانشگاه علوم پزشکی را خواستار شد و گفت: خوشبختانه مسئولین، مردم و حتی صنایع در استان به خصوص بعد از شیوع ویروس کرونا به کمک مجموعه بهداشت و درمان آمده اند، اما زیرساخت های استان در زمینه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در حوزه پزشکی کمبود وجود دارد که نیازمند نگاه ویژه تر و حمایت همه جانبه رییس سازمان مدیریت بحران دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار