معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان از دستگيري يكي ديگر از عوامل اصلي شهادت ستوانيكم مرتضي براتي، در عمليات ماموران انتظامي شهرستان انديمشك دستگير شد.
کد خبر: ۹۶۷۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴ 29 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ محمود خلجي افزود: در آذرماه ماه سال گذشته با شهادت ستوانيكم مرتضي براتي در يك عمليات درگيري با سارقان مسلح احشام، تحقيقاتي تخصصي براي دستگيري عاملان شهادت وي،‌آغاز شد.
اين مقام انتظامي یادآورشد: بعد از گذشت ۴۶ روز در تحقيقاتي گسترده و شبانه روزي، ۶ نفر از عاملان شهادت اين شهيد بزرگوار شناسايي و دستگير شدند.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مركزي افزود: با پيگيري هاي انجام شده و با توجه به متواري شدن بودن يكي از عاملان شهادت شهيد براتي، اقدامات تخصصي پليس براي دستگيري اين فرد ادامه يافت تا اينكه اين فرد نيز در عمليات ماموران انتظامي شهرستان انديمشك دستگير شد.
وي با بیان اینکه ماموران انتظامی شهرستان انديمشك در سحرگاه روز گذشته پس از هماهنگی قضائی، طی عملیاتی منسجم و غافلگیرانه و با استفاده از کلیه ظرفیت‌های مجموعه انتظامی برای دستگیری متهم مزبور وارد عمل شدند، گفت: فرد شرور برای فرار از قانون اقدام به درگیری مسلحانه کرد که نهایتا در تیراندازی متقابل و برتری آتش عوامل انتظامی، متهم به ضرب گلوله مجروح و دستگیر شد.
سرهنگ خلجي افزود: از متهم یک قبضه اسلحه کلاش، یک قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز و یکدستگاه خودرو پژو دارای سابقه سرقت مسلحانه از شهرستان خمین کشف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار