نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مردم باید به افرادی رای دهند که برنامه عملیاتی در کاهش مشکلات کشور و خدمت صادقانه دارند.
کد خبر: ۹۶۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵ 28 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک افزود:ارایه برنامه‌های اثربخش، اخلاق‌مداری و پیروی از ولایت فقیه مهمترین ویزگی نامزدهای اصلح انتخابات است.
وی یادآورشد: نامزدهای انتخاباتی باید از دادن وعده خلاف و نشدنی که امکان پذیر نیست بپرهیزند و از مشورت نخبگان و کارشناسان بهره‌مند شوند.
امام جمعه اراک با بیان اینکه براساس فرمایش مقام معظم رهبری ستادهای انتخابات باید حرمت طرف‌های رقیب را حفظ کنند افزود: مسایل اخلاقی باید در انتخابات در راس امور باشد.
وی با بیان اینکه ریاست جمهوری رکن مهمی در حوزه اجرایی کشور است گفت: نامزدهای موجود در عرصه رقابت‌های انتخاباتی باید برنامه برای رفع موانع تولید، کنترل قاچاق کالا و اشتغال پایدار داشته باشند.
وی با بیان اینکه مردم وظیفه سنگینی برای حضور پای صندوق‌های رای در ۲۸ خرداد سال جاری دارند افزود: مردم باید بار دیگر عظمت مشارکت سیاسی خود را به جهانیان به اثبات برسانند و مسیر را برای گام دوم انقلاب اسلامی هموار کنند.
آیت الله دری نجف آبادی یادآورشد: نقدینگی سه هزار و ۴۰۰ میلیاردی کشور باید به سمت اشتغال مولد و پایدار حرکت کند تا شرایط اقتصادی جامعه متحول شود بنابراین باید افرادی کارآمد برای خدمت به مردم از سوی صندوق‌های رای گزینش شوند تا بتوانند کارهای مهم و اثربخش انجام دهند.
وی افزود: به گفته مقام معظم رهبری انتخابات فقط در یک روز انجام می‌شود اما آثار و برکات آن سال‌های متمادی باقی می‌ماندو باید در انتخاب دقت لازم صورت گیرد.
آیت الله‌دری نجف آبادی با بیان اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز دارای اهمیت زیادی است گفت: داوطلبان باید نیازهای شهری را مدیریت و برای انجام امور عمرانی و فرهنگی در شهر و روستا فعالیت کنند،خدمتگزاران در شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز باید امین، مدیر، کاردان باشند و برای عمران و آبادانی برنامه موثری داشته باشند و بتوانند منابع مالی و انسانی را در مسیر شکوفایی قرار دهند.
امام جمعه اراک با بیان اینکه ۲ هزار و ۲۰۰ منطقه حاشیه‌ای از سوی مجمع تشخیص مصلحت در کشور برآورد شده است گفت: شوراهای شهر باید برای رفع مشکلات ساکنان در این مناطق برنامه داشته باشند.
وی با بیان اینکه اراک مناطق حاشیه‌ای متعددی دارد که باید برای در اختیار قراردادن امکانات رفاهی به مردم این مناطق اقدامات مطلوب‌تری صورت گیرد یادآورشد: این مسئله تنها در سایه شورای اسلامی متعهد و توانمندی محقق می‌شود.
وی دربخش دیگری ازسخنان خود با بیان اینکه کشور با کمبود آب و برق مواجه است گفت: برای عبور از مشکلات این حوزه صبوری و همراهی مردم نیاز است ،باید با صرفه‌جویی ۱۰ تا ۲۰ درصدی آب و برق شرایطی فراهم شود تا بتوان از پیک مصرف تابستانی در وضعیت خشکسالی عبور کرد.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه قطع برق موجب بروز خسارت به واحدهای تولیدی و صنعتی می‌شود اظهارداشت: مشارکت مردم در صرفه جویی منجر به پایداری تولید و صنعت می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار