فرمانده انتظامي استان از كشف يك پرونده ۱۳۴ ميليارد ريالي تباني،‌اختلاس و ارتشاء‌ در تحقيقات ماموران پليس امنيت اقتصادي و دستگيري ۴ نفر از متهمان اين پرونده در يكي از شهرستان هاي استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷ 26 May 2021


به گزارش تابناک مرکزی، سردار "حسن مفخمي شهرستاني" افزود:‌ با ارجاع پرونده اي از دادسراهاي عمومي و انقلاب يكي از شهرستان هاي استان به پليس در زمینه وقوع جرائم اقتصادي در يك شركت گردشگري و آبدرماني،‌ تيمي مجرب از ماموران پليس امنيت اقتصادي با همكاري پليس شهرستان، تحقيقاتي تخصصي را براي بررسي موضوع آغاز كردند.
وي اظهار داشت:‌ با هماهنگي هاي انجام شده با مرجع قضائي، مدير عامل شركت به عنوان متهم اصلي پرونده دستگير شد و در اختيار پليس امنيت اقتصادي استان قرار گرفت و تحقيقات پليس طي برگزاري جلساتي تخصصي با كارشناسان سازمان بازرسي در اين زمینه آغاز شد.
فرمانده انتظامي استان مركزي اضافه كرد:‌ در ابتداي تحقيقات، ‌متهم پرونده سعي بر انكار هر گونه ارتكاب جرم و تخلف در اين پرونده داشت كه با پيگيري ها و تحقيقات شبانه روزي كارشناسان پليس امنيت اقتصادي استان،‌ مستندات و مداركي از اختلاس،‌ارتشاء و تباني در مناقصه هاي دولتي از سوي متهم پرونده به دست آمد.
سردار مفخمي شهرستاني در ادامه گفت:‌ با پيگيري هاي انجام شده، تعداد ۴ نفر از افرادي كه تحت عناوين مختلف با متهم اصلي پرونده در ارتكاب جرايمي چون رشاء و ارتشاء، تباني در معامله و عقد قرارداد بدون برگزاري مناقصه دولتي و ارائه رسيدهاي صوري پرداخت براي انجام پيمانكاري، مشاركت داشتند،‌دستگير و به مرجع قضائي معرفي شدند .
وي ادامه داد:‌ سرانجام اين پرونده با عناويني چون ۱۰۰ميليارد ريال تباني در معاملات دولتي، ۱۹ ميليارد ريال ارتشاء و ۱۴ ميليارد ريال اختلاس تكميل شد و به همراه متهمان اين پرونده، برای پيگيري قانوني به مرجع قضائي ارسال شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار