نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: مردم باید آگاهانه در انتخابات شرکت کنند وبا انتخاب افراد اصلح برای مدیریت کشور این آزمون را باموفقیت بگذرانند.
کد خبر: ۹۶۵۵۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ 21 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود:تمام آحاد مردم باید خود را برای انتخاباتی باشکوه، حماسه‌ساز، عزت‌آفرین و با اقتدار آماده کنند.
وی با اشاره به اینکه پس از ۱۱ روز مقاومت، مردم مظلوم فلسطین به پیروزی با عظمتی دست پیدا کردند یادآورشد: باوجود اینکه فلسطینیان در این مسیر، شهدای زیادی تقدیم کردند و به هفت هزار واحد مسکونی خسارت وارد شد اما سرانجام به پیروزی رسیدند.
وی با بیان اینکه این پیروزی در سایه اتحاد، انسجام و همبستگی مردم فلسطین و قدرت اراده اهالی قدس شریف محقق شد افزود: فلسطینی‌ها در زمان‌های گذشته با سنگ مقابل اسرائیل می ایستادند اما امروز رژیم غاصب صهیونیستی که خود را جزو پنج تا ششمین ارتش قدرتمند دنیا می داند، در مقابل عزم و اراده و تجهیزات مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین عاجز ومستاصل شده است.
امام جمعه اراک با بیان اینکه ننگ بر کشورهای عربی که از ملت خود دفاع نکردند و آنها باید زیر خاک بروند گفت: سیاستمداران ورشکسته غرب بدانند که امت اسلام، ملت فلسطین و مقاومت زنده و جاوید است.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه خداوند وعده داده و به طور قطع از انسان‌های با ایمان دفاع می کند گفت: امید می رود دولت آینده در زمینه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و چالش‌های اجتماعی، امنیت ملی و بین‌المللی، تشکیل خانواده و ازدواج برای جوانان، اشتغال، مدیریت منابع نقدینگی، اشتغال خرد، حمایت از کشاورزی، کارآفرینی، و بخش‌های غیردولتی و سایر موارد گام بردارد و به معنای واقعی با فساد مبارزه کند.
وی یادآورشد: مشکلات زیادی در زمینه خصوصی‌سازی ایجاد شد که نمونه آن مقرر شده بود پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند واگذار شود اما با پیگیری‌های اینجانب و دستور رهبر معظم انقلاب از این امر جلوگیری شد.
امام جمعه اراک با اشاره به ضرورت عمل به سه دستور مهم اسلام، دعوت به خیر، دعوت به معروف و مبارزه با منکرات اظهارداشت:این امور از بزرگترین عبادات است که باید مورد توجه جدی همگان قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار