نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دنیای اسلام باید با وحدت از ملت مظلوم فلسطین دفاع کند.
کد خبر: ۹۶۵۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴ 19 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در اجتماع مردم اراک در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و غزه با بیان اینکه سرزمین قدس به‌عنوان نخستین قبله مسلمانان کانون بیداری اسلامی است افزود: جمهوری اسلامی، حزب‌الله، انصار یمن و نیروهای مخلص در سراسر جهان نیز از دیگر کانون‌های بیداری اسلامی هستند.
وی با بیان اینکه ملت ایران همانطور که در مقابل بیماری کرونا فداکارانه ایستاده و برای حضور پرشور در انتخابات دیگر آماده است یادآورشد:مردم ایران اسلامی در راستای آزادی قدس شریف آمادگی دارد.
امام جمعه اراک افزود: بر اساس فرموده امام راحل، اگر هر کدام از کشورهای عربی و مسلمانان یک سطل آب بر روی اسرائیل بریزد این رژیم غاصب را آب خواهد برد.
وی با تاکید براینکه ملت بزرگ ایران اسلامی ضمن محکوم کردن جنایات اسرائیل از ملت مظلوم فلسطین اعلام می‌کند گفت: در ۱۰ روز گذشته همه دنیا به جز دولت‌های استکباری  این جنایات را محکوم کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه چهار قطعنامه در شورای امنیت برده شد اما، آمریکایی‌ها مدام کارشکنی می‌کنند اظهارداشت: اسرائیل تا بن دندان مسلح جرات عملیات زمینی با فلسطینی‌ها را ندارد و این بیانگر قدرت جبهه مقاومت اسلامی است.
آیت الله دری نجف آبادی یادآورشد: مردم مظلوم فلسطین امروز هنرمندانه عمل می‌کنند و از مبارزه با سنگ در کف خیابان به مبارزه با خمپاره، موشک و پهباد و سایر تجهیزات در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح صهیونیست‌ها ایستاده‌اند.
وی افزود: فلسطینی‌ها تا قبل از انقلاب ۱۵ گروه بودند و ایده‌های آنان اسلامی واعتقادی نبود و یک جریان عمیق دینی نداشتند اما به برکت انقلاب اسلامی تفکر مقاومت اسلامی شکل گرفت که محرک یک نهضت اسلامی در خاورمیانه و کشورهای مظلوم شده است.
وی اظهارداشت: پیشرفت‌های فلسطین همه مرهون انقلاب اسلامی، روز قدس، حمایت‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب، فداکاری‌های حزب‌الله، شهید سلیمانی و سایر شهدای مسیر مبارزه با رژیم اسرائیل غاصب است.
وی با بیان اینکه حمایت از مظلوم از مقدس‌ترین اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است گفت: حضور مردم در اجتماع حمایتی از مردم مظلوم فلسطین قابل تحسین است.
مردم شهر اراک در تجمع ضد صهیونیستی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در میدان شهدای این شهر از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.
تجمع کنندگان با سر دادن شعار‌های مرگ برسرائیل، مرگ برآمریکا و مرگ بر انگلیس حملات تروریستی و کشتار مردم غزه و کرانه باختری در فلسطین اشغالی را محکوم کردند و وحدت مسلمانان را در دفاع از مردم مظلوم فلسطین خواستار شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار