رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در آخرین اعلام رنگ بندی وضعیت کرونایی استان، دو شهرستان زرد و مابقی نارنجی هستند، اما این به این معنا نیست که خطر رفع شده است.
کد خبر: ۹۶۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳ 16 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: در آخرین اعلام وضعیت رنگ بندی کرونایی استان مرکزی، شهرستان های تفرش و کمیجان در وضعیت زرد و شهرستان های اراک، فراهان، دلیجان، ساوه، زرندیه، خمین، خنداب، آشتیان، شازند و محلات در وضعیت نارنجی قرار گرفته اند.
وی یادآورشد: وضعیت کلی استان مرکزی در حالت کلی و در مجموع همچنان در حالت حساس و شکنندگی قرار دارد و با کوچکترین غفلت، مجددا تغییر رنگ یافته و به روزهای بحرانی باز می گردد.
وی تاکید کرد: واکسیناسیون گروه های هدف طبق اولویت بندی اعلام شده توسط وزارت بهداشت در حال انجام است، اما همچنان رعایت بهداشت و پروتکل های بهداشتی تنها راه جلوگیری از ابتلاء می باشد.
دکتر جمالیان در ادامه به افراد واجد شرایط دریافت واکسن که با آنها تماس گرفته می شود توصیه کرد حتما در ساعات و زمان مشخص شده در محل مورد نظر حضور پیدا کرده و از ازدحام جمعیت جلوگیری کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک یادآور شد: پرهیز از حضور در اجتماع، شستن مکرر دست ها و زدن صحیح ماسک همچنان ۳راهکار مهم در پیشگیری از ابتلاء و قطع زنجیره انتقال است که مکررا توسط همکاران به مردم توصیه می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار