دو جواني تحت عنوان مسافركش در يكي از خيابان هاي اراك بعد از سوار كردن یک زن، مبلغ ۱۱ ميليون ريال وجه نقد او را به سرقت برده بودند، در عمليات كارآگاهان پليس استان دستگير شدند.
کد خبر: ۹۶۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴ 11 May 2021


به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "کامیار چهری" افزود: در حدود یک ماه پیش گزارشي از سرقت مقداري وجه نقد از يك خانم در يكي از محله هاي شهر اراك به مركز فوريت هاي پليس ۱۱۰ اعلام شد و بررسي موضوع در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.
وي یادآورشد:‌ در تحقيقات انجام شده از فرد شاكي مشخص شد كه او سوار خودرويي كه تحت عنوان مسافر كش در يكي از خيابان هاي شهر اراك مقابل توقف كرده بود، شده و بعد از طي مسافتي، اين فرد از سوي دو سرنشين خودرو مورد تهديد قرار گرفته و مبلغ ۱۱ ميليون ريال وجه نقد از طريق عابر بانكش از او سرقت مي شود.
اين مقام انتظامي ادامه داد:‌با آغاز تحقيقات تخصصي كارآگاهان پليس،‌ هر دو سارق زورگير شناسايي و در عمليات هايي جداگانه دستگير شدند.
سرهنگ "چهری"ادامه داد: سارقان در بازجویی های پلیس به سرقت کارت عابر و برداشت ۱۱میلیون ریال وجه نقد از حساب مالباخته با تهدید و زور اعتراف کردند و با تكميل تحقيقات پليس هر دو نفر به مرجع قضائي معرفي شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی با اشاره به اينكه متهمان با قرار وثیقه مناسب روانه زندان شدند گفت: امنیت پایدار فقط در تعامل دو سویه مردم با پلیس صورت می گیرد و برای تحقق این هدف هر گونه اخبار و حوادث را با شماره ۱۱۰ که پل ارتباطی پلیس با شهروندان است اطلاع تا با تعامل و مشارکت خود ، نقش خود را در ایجاد امنیت پایدار ایفا کنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار