مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: همزمان با هفته هلال احمر از ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت ماه امسال ۳۰ برنامه در بخش های مختلف با رعایت پروتکل ها بهداشتی در سطح استان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۶۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳ 08 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،علیرضا محمودی افزود: امید می رود در سال جدید نیز در خدمت همه رسانه های این استان باشیم و بتوانیم اخبار جمعیت هلال احمر را با همکاری هم به نحو مطلوبی انتشار داده و برای عموم هموطنان اطلاع رسانی از خدمات این مجموعه را داشته باشیم.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی شعار هفته صلیب سرخ و هلال احمر را" یک قرن خدمات داوطلبانه، مقایسه نشدنی" اعلام کرد و گفت: این هفته از ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت ماه می باشد و در آستانه صدمین سالگرد تأسیس جمعیت هلال احمر در کشور هستیم، امیدمی رود بتوانیم همچون قرن گذشته در قرن جدید نیز با خدمات قابل توجه و مثال زدنی با تلاش امدادگران، اعضا و داوطلبان و همچنین مردم عزیز کشورمان خدمات مطلوبی ارائه دهیم.
محمودی اضافه کرد: با توجه به تاسیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۰۱ این جمعیت بیش از ۳۰ برنامه در مرکز استان و شعب جمعیت هلال احمر در دستور کار قرار دارد که مهمترین برنامه ها، حضور در مزار شهدای گمنام و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل،افتتاح دوره آموزشی عمومی و تخصصی و گسترش فعالیت های آموزشی درسطح جامعه و خانه های هلال درسطح استان است.
محمودی اظهارداشت: تجلیل از اعضا فعال مشارکت کننده در مقابله با کرونا، افتتاح خانه های هلال ،فراخوان اهدای خون توسط کارکنان، داوطلبان، جوانان و امدادگران، توزیع بسته های غذایی و کمک های مومنانه ویژه ماه رمضان به خانواده های کم برخوردار و متاثر ازکرونا درسطح استان و تجلیل از مربیان آموزشی از دیگر برنامه ها جمعیت هلال احمر در این هفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار