رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: به منظور تسریع در روند ساخت و تکمیل طرح بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) انتظار داریم، پیمانکار جدید تعداد نیروی انسانی بیشتری را به خدمت بگیرد.
کد خبر: ۹۶۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵ 05 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در حاشیه بازدید از این طرح، افزود: در این بازدید فعالیت حدود ۲۰۰ نفر در محیط کارگاهی دیده شد که به منظور افزایش سرعت کار، توقع داریم که این تعداد به ۴۰۰ نیروی کار ماهر، افزایش یابد تا طی مدت زمان تعیین شده، این پروژه به مرحله بهره برداری برسد.
وی یادآورشد: به منظور تسریع در روند ساخت پروژه، با هماهنگی های بعمل آمده و با هدف اعطای فضا برای امکانات بیشتر، بخشی از خیابان پیروزی در اختیار پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) قرار خواهد گرفت.
وی تاکید کرد: علیرغم تمام کاستی ها و مشکلات موجود، تمامی همکاری های برون سازمانی در راستای پیشرفت و ساخت پروژه مثر ثمر واقع شده است و انتظار داریم این پروژه که نگاه مردم اراک، استان و استان های همجوار به آن دوخته شده هر چه زودتر به سر انجام برسد.
دکتر جمالیان یادآور شد: همه مسئولین به نوبه خود پیگیر به ثمر نشستن این پروژه هستند و امیدمی رود با همدلی و وفاقی که در مرکز استان شکل گرفته این پروژه هر چه زودتر افتتاح و به چرخه درمان بپیوندد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: این بیمارستان در صورت افتتاح و بهره برداری نیاز استان به تخت های بیمارستانی را تا حد قابل توجهی بهبود می بخشد چراکه با توجه به بودن در شاهراه مواصلاتی کشور و تعداد بالای تصادفات جاده ای و همچنین حوادث دیگر با توجه به صنعتی بودن استان مرکزی، این کمبود تخت و امکانات در روزهای غیر کرونایی نیز احساس می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار