رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری یک جاعل حرفه ای در تحقيقات كارآگاهان پليس استان و اعترافش به ۳۸ جعل مهرهای مختلف ادرات دولتی و دیگر شرکت ها و بخش های خصوصی در اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵ 05 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ كارآگاه" کامیار چهری " افزود: ماموران اين پليس در تحقيقاتی از فعاليت فردي در زمينه جعل مهرهای مختلف اطلاع حاصل و به صورت نامحسوس بررسي میدانی موضوع را آغاز کردند.
این مقام انتظامی یادآورشد: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، سرانجام مخفیگاه این کلاهبردار حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی قضائی او را دستگیر کردند.
وی با اشاره به کشف بسیاری از مهرهای جعلی از مخفیگاه جاعل مورد نظر اظهار داشت: فرد دستگیر شده در بازجویی های فنی کارآگاهان پلیس با مشاهده مستندات و مدارک قانونی، چاره ای به جز بیان حقیقت نداشت و در نهایت به ۳۹ فقره جعل مهرهای ادرات مختلف دولتی و دیگر شرکت ها و بخش های خصوصی در شهرستان اراک اعتراف کرد.
رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی یادآور شد: تحقیقات کارآگاهان به منظور شناسایی و دستگیری دیگر افرادی که با این فرد جاعل در رسیدن به اهداف مجرمانه خود، همکاری و مشارکت داشته اند، همچنان ادامه داشته و با تکمیل شدن تحقیقات، نتیجه به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
سرهنگ چهری با تأکید بر اینکه پلیس بر اساس قانون، با هر نوع جعل و کلاهبرداری در هر سطوحی برخورد قاطع خواهد کرد، افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر ماحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار