همزمان با ۲۱ ماه مبارک رمضان و شهادت ابوالایتام حضرت علی (ع) با همکاری آستان قدس رضوی تعداد ۵۱۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان مرکزی توزیع شد.
کد خبر: ۹۶۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ 05 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مؤمنی ، مدیر کل کمیته امداد استان در مراسم توزیع این تعداد بسته معیشتی که در مصلی شهر اراک و با حضور سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس و جمعی از مسئولان انجام شد گفت: مردم استان مرکزی با همدلی و مشارکت در طرح اطعام مهدوی – تبرک رضوی همچون سنوات گذشته خوش درخشیدند.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته در استان مرکزی ۱۸۶ هزار بسته معیشتی و۳۷۶ هزار وعده غذایی گرم توسط خود مردم که تکیه گاه کمیته امداد هستند بین نیازمندان توزیع شد، افزود: بنا داریم با اجرای طرح مواسات و با کمک خیران ۸۰۰ هزار وعده غذایی گرم را درب منازل نیازمندان توزیع کنیم.
وی با اشاره به اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان سومین مرحله پویش مواسات و همدلی در استان مرکزی برگزار شده است، اظهار داشت:طرح "ایران مهربان" در ایام ماه مبارک رمضان به منظور دستگیری از ایتام و جذب حامی برای ایتام در حال برگزاری است.
مدیر کل کمیته امداد استان با بیان اینکه در سال گذشته استان مرکزی در پویش ایران مهربان رتبه دوم کشوری را کسب کرد،گفت: در حال حاضر ۶۵۷۳ یتیم و محسنین توسط ۳۰ هزار حامی حمایت می شوند واز برنامه های امسال افزایش پنج هزار حامی جدید است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار