مدیر آموزش و پرورش خمین گفت: یک‌هزار و ۸۷۰ دانش آموز این شهرستان در روزهای نخست شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، به فضای مجازی دستری نداشتند که با حمایت خیران و مدیران مدارس این تعداد، امروز به ۶۰۰ نفر کاهش پیدا کرده است.
کد خبر: ۹۶۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶ 05 May 2021

به گزارش تابناک مرکزی « عبدالرضا پیرحسین‌لو» افزود: اطلاعات دانش آموزان بی بضاعت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و غیر تحت پوشش از سوی مدیران مدارس جمع‌آوری و تبلت، گوشی تلفن همراه و بسته‌های حمایتی بین آنان توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: دانش آموزان ساکن در ۲۰ روستا از توابع خمین به آموزش مجازی دسترسری ندارند و معلمان با مراجعه به درب منزل این دانش آموزان برای تدریس این مشکل را حل کردند تا هیچ دانش آموزی به دلیل عدم دسترسی به آموزش مجازی از تحصیل بازمانده نباشد.

مدیر آموزش و پرورش خمین گفت: ۴۰ عدد تبلت تامین شده از آموزش و پرورش استان مرکزی بین دانش آموزان بی‌بضاعت حاشیه شهر و روستاهای این شهرستان توزیع شد.

پیرحسین لو اظهار داشت: آموزش در فضای مجازی شرایط سختی را برای معلمان، خانواده‌ها و دانش‌آموزان به ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی ایجاد کرده اما دولت با اقدامی کم نظیر توانست تمام محتواهای درسی از پیش دستانی تا متوسطه دوم را در اختیار دانش آموزان قرار دهد.

وی یادآور شد: محور برنامه‌های آموزشی در سال تحصیلی جدید تصمیمات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا است و تمام مراکز آموزشی خمین آمادگی آموزش به‌صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی را دارند.

خمین در جنوب استان مرکزی است و ۱۷ هزار و ۷۰۱ دانش‌آموز در این شهرستان تحصیل می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار