رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اراک از تهیه و توزیع ۴ هزار بسته معیشتی به نیازمندان در لیالی قدر ۱۴۴۲ هجری قمری خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸ 02 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام سیدرسول اختری، افزود : ۶ محفل انس با قرآن کریم ویژه لیالی قدر در مساجد شهرستان اراک برگزار می‌شوند.
وی با اشاره به شیوع پیک چهارم کرونا و محدویت در اجرای برنامه‌های فرهنگی، یادآورشد: بسیاری از فعالیت‌های مساجد و هیئات مذهبی شهرستان اراک در این ماه تعطیل شدند بنابراین فعالیت‌های قرآنی و مذهبی در فضای مجازی دنبال می‌شوند.
حجت‌الاسلام سید رسول اختری با بیان اینکه اجرای طرح هرخانه یک محفل قرآنی در مناطق شهری و روستایی در حال انجام است، ادامه داد: تولید ۳۰ برنامه با حضور شعرای آیینی، برگزاری مسابقات قرآنی شعر و قصه قرآنی ویژه دختران و اذان ویژه پسران با همکاری شهرداری از جمله برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی اراک در رمضان ۱۴۴۲ هجری قمری است.
وی ادامه داد: اجرای طرح «مردم ماه» با هدف معرفی نیکوکاران، اجرای پویش «محله همدل» به منظور رفع مشکلات مردم، انجام تکریم روزه اولی‌ها، برگزاری محافل مجازی انس با قرآن، آمادگی هیئات مذهبی به مناسبت برپایی شب‌های قدر و انجام مناسک دینی با رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی در فضای باز از دیگر برنامه‌های این اداره به شمار می‌رود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اراک گفت:هیئات مذهبی اراک از ابتدای ماه مبارک تا ۱۵ این ماه، ۲هزار بسته معیشتی هر بسته به ارزش ۴۰۰ هزار تومان تهیه و بین اقشار کم درآمد و آسیب‌دیده از کرونا توزیع کردند و در روز عید سعید فطر هم ۲ هزار بسته دیگر نیز توزیع می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار