فرمانده انتظامي استان گفت:‌ جهش توليد، تنها با اعتلاي جايگاه كار و كارگر محقق مي شود.
کد خبر: ۹۶۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸ 01 May 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سردار "حسن مفخمي شهرستاني" در هفته كار و كارگر در ديدار با مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان مركزي با اشاره به دسيسه هاي دشمنان ايران اسلامي در حوزه جنگ اقتصادي، بر عزم همگاني در كار و توليد تاكيد كرد و افزود: كار و تلاش رمز بقاء جامعه است و در شرايط كنوني،‌ كار و توليد براي كشور ما نه تنها با اهميت، بلكه حياتي است و مي توان از توليد به عنوان يكي از اركان اعتلاي نظام اسلامي ياد كرد.
وي با اشاره به موقعيت راهبردي استان مركزي در حوزه اقتصاد ادامه داد: جهش توليد، تنها با اعتلاي جايگاه كار و كارگر به عنوان مهم ترين طبقات اجتماع محقق مي شود و در توجه به منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) كه برگفته از سيره عملي پيامبر اكرم(ص) و ائمه معصومين(ع) است، بايد در عزمي همگاني در رونق توليد،‌تمامي حمايت ها و پشيباني ها به بهترين شكل تسري يابد.
فرمانده انتظامي استان مركزي به دسيسه هاي دشمنان اسلام در جنگ اقتصادي اشاره کرد و گفت:‌ایران اسلامی از سال هاي آغاز انقلاب تا كنون درگير جنگ اقتصادي نابرابر و ظالمانه با استكبار جهاني است و اما ملت ايران به ويژه قشر مولد و كارگر با مكتب اقتصاد مقاومتي، در اين جنگ سربلند ظاهر شده اند و چرخه پيشرفت و عزت ايران اسلامي همواره رو به جلو در حال حركت است.
اين مقام ارشد انتظامي از كارگران و كارفرمايان به عنوان راهبران جهش توليد در كشور ياد كرد و گفت: بر تمامي مسئولان تكليف است كه با رفع موانع از پيش پاي توليدكنندگان، سرمايه هاي راكد جامعه را به سمت توليد هدايت كرده و به دست كارفرمايان و قشر مولد جامعه برسانند كه بي شك اين راهبرد، افزايش توليد ملي، بهبود وضعيت اجتماعي، رفاه زندگي مردم و رشد و توسعه هر چه بيشتر ايران اسلامي را به دنبال خواهد داشت.
سردار مفخمي شهرستاني با تاكيد بر ضرورت توجه هر چه بيشتر به كارگران افزود: رسيدگي به مطالبات كارگران به عنوان قشري كم توقع و پرتلاش باعث خواهد شد كه آنان با دلگرمي بيشتري در واحدهاي صنعتي و توليدي نسبت به افزايش كيفيت محصولات توليد خود همت گمارند و لازم است از تمامي ظرفيت ها در راستای تحقق اين مهم، استفاده شود.
فرمانده انتظامي استان مركزي بر همراهي نيروي انتظامي با كارگران تاكيد كرد وگفت: نيروي انتظامي همواره خود را در كنار كارگران مي بيند و فرماندهي انتظامي استان مركزي نيز با قدرداني از اين قشر مهم جامعه، اعلام آمادگي مي كند كه در تمامي حوزه ها آماده ارائه خدمات كارشناسي به آنان است.
اين مقام مسئول یادآورشد:‌ در عمل به اجراي فرمايشات مقام معظم رهبري، نيروي انتظامي با برنامه ريزي و هدف گذاري در برخورد با قاچاقچيان كالا با قاطعيت وارده شده و به نحوي كه ميزان كشفيات كالاي قاچاق از ابتداي سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱۲ درصد افزايش داشته است.
سردار مفخمي شهرستاني به همراه مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان از يك كارگاه توليدي در يكي از شهرك هاي صنعتي شهرستان اراك بازدید کرد و با اهداء شاخه گل به كارگران، از مقام شامخ آنها قدرداني شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار